شمانیوز
شما نیوز

خرید جدید پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس قصد دارد مدافع راست فولاد را برای فصل آینده به خدمت بگیرد.

خرید جدید پرسپولیس

به گزارش شمانیوز به نقل از ایلنا، پرسپولیس که این روزها درگیر ماجرای حفظ برانکو روی نیمکت خودش است از بازار نقل و انتقالات تابستانی عقب افتاده و تا کنون موفق نشده بازیکنی به جمع نفراتش اضافه کند، با این وجود مسئولان این باشگاه بیکار ننشسته‌اند و مشغول مذاکره با بازیکنان مورد نظر خودشان برای فصل آینده هستند.

یکی از نفراتی که مورد توجه پرسپولیس قرار گرفته، عبدالله ناصری، مدافع راست فصل گذشته سایپا است که عملکرد خوبی در ترکیب این تیم داشت و حالا با چند پیشنهاد لیگ برتری مواجه شده است.

ناصری علاوه بر دفاع راست، قابلیت بازی در پست وینگر راست را هم دارد.

باید دید این بازیکن که مورد توجه صادقی برای ماندن در فصل بعد هم هست در نهایت چه تصمیمی برای آینده فوتبالی خود می‌گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • بهمن

    یه وقت فکر نکنید شما با دلال ها در ارتباط هستین ها. پرسپولیس الان شیری و ماهینی رو داره خوب دفاع راست میخواد چیکار؟ تو وینگر هم که پره بازیکنه. خیلی تابلو بازیکنا رو گنده میکنید که به این بهونه قیمتش بره بالا و تیم های دیگه بدو بدو بیان این بازیکنای بنجل رو بخرن.

  • مهدی حاجی باقر

    باسلام ، من حاجی باقر مدیر برنامه های افشین قطبی هستم ، باطلاع کلیه هواداران پرسپولیس میرسانم که تا این لحظه از باشگاه پرسپولیس هیچگونه تماسی با بنده یا آقای قطبی بر قرار نشده است و تمام این گمانه زنی ها ناشی از حسادت ، عقده و تخریب تیم همیشه قهرمان پرسپولیس میباشد .
    خاطر نشان میسازم که تا این لحظه تمامی اخبار مربوط به جانشینی برانکو را تکذیب میکنم .
    چنانچه در آینده این افتخار نصیب ما بشود که برای مذاکره دعوت شویم یقینا آنرا رسما اعلام خواهیم نمود .