شمانیوز
شما نیوز

آخرین اخبار موثق نقل و انتقالات استقلالی ها

مدیرعامل استقلال درباره آخرین وضعیت این تیم پس از انتخاب سرمربی جدیدش توضیح داد.

آخرین اخبار موثق نقل و انتقالات استقلالی ها

به گزارش شمانیوز و به نقل از باشگاه استقلال، امیر حسین فتحی، مدیرعامل این باشگاه در خصوص آخرین شرایط تیم و حضور سرمربی جدید، گفت‌وگویی انجام داد که در ادامه می‌خوانید:

گفتگو را با انتخاب سرمربی جدید پس از مذاکرات چند هفته‌ای، آغاز کنیم

ما چند هفته با آقای استراماچونی در حال مذاکره بودیم. دلیلش هم این بود که نهایت دقت را به کار بردیم تا بهترین قرارداد بسته شود. با توجه به تجربیات قبلی، روی همه بند‌های قرارداد صحبت و مطالعه کردیم و بهترین شرایط را در نظر گرفتیم.

گویا ایشان از بازیکنان و شرایط تیم هم اطلاعات کامل و خوبی دارند؟

همین طور است. از همان زمان که مذاکرات اولیه شروع شد، این مربی شروع به تحقیق و جمع‌آوری اطلاعات در مورد تیم و بازیکنان کرد.
جالب است که در ملاقات قبلی در ترکیه برای مذاکره، ایشان همه بازیکنان را به اسم و پست بازی می‌شناخت و از نحوه عملکردشان اطلاع داشت. این فاکتور خیلی خوبی است و نشان می‌دهد ایشان به کارش اهمیت بالایی می‌دهد و با شناخت خوب از تیم به تهران می‌آید.


سرمربی جدید چه زمانی به ایران می‌آید؟

آقای استراماچونی تا چند روز آینده وارد تهران می‌شود و کار خود را آغاز می‌کند.

پس از حضور دستیاران این مربی و بازدید از امکانات باشگاه، عکس‌العملشان چه بود؟

بسیار خوب و مثبت بود. پس از دیدن محل تمرین و ورزشگاه آزادی و سایر امکانات، پاسخ نهایی خود را اعلام کردند که این نشان دهنده رضایت آنهاست.

در مورد رقم قرارداد این سرمربی هم شایعات متفاوتی مطرح شد که شروع آن هم از برخی رسانه‌های ایتالیایی بود و در رسانه‌های ایران هم بازتاب داشت

این‌ها همان طور که گفتید، شایعات است و به هیچ وجه صحت ندارد. رقم قرارداد یک مساله محرمانه میان مربی یا بازیکن و باشگاه است.

از رقمی مثل ۱.۶ میلیون یورو در سال هم صحبت شد

اصلاً این طور نیست. رقم قرارداد استراماچونی و دستیاران ایشان روی هم در سال، از نصف این رقم هم کمتر است.


از فعالیت‌های نقل و انتقالاتی هم صحبت کنید

بار‌ها اعلام کردیم که سیاست باشگاه این است که تا پیش از قطعی شدن، چیزی را اعلام نمی‌کند.
در نیم‌فصل گذشته هم تحت فشار بودیم، اما سعی کردیم در آرامش کارمان را انجام دهیم که فکر می‌کنم در نهایت هم هواداران از بازیکنان جذب شده و عملکرد آن‌ها راضی بودند. حالا هم شرایط همین است.
از هواداران عزیز و رسانه‌های محترم تقاضا دارم مسئولان باشگاه را تحت فشار نگذارند و اجازه دهند باشگاه به دور از هیاهو و در فضای آرام، بازیکنان مد نظرش را جذب کند.


یعنی باشگاه در فصل نقل و انتقالات رضایت هواداران را برآورده می‌کند؟

قطعاً همه سعی و تلاش ما همین است. با معرفی شدن سرمربی، روی نقل و انتقالات تمرکز می‌کنیم. شایسته‌ترین‌ها را به استقلال می‌آوریم، اما باز هم تکرار می‌کنم، سیاست باشگاه این است و از همکارانم نیز خواسته‌ام که تا قبل از قطعی شدن، موضوعی را اعلام نکنند.
هر زمان هم که حضور بازیکنی قطعی شد، از طریق سایت باشگاه اطلاع رسانی می‌شود. ما مذاکرات خود را آغاز کرده‌ایم و نگرانی از این بابت وجود ندارد. در مورد بازیکنان ملی پوش هم همین طور است.
با تعدادی از آن‌ها از قبل صحبت کرده بودیم و حالا هم که تیم ملی از کره بازگشته، مذاکرات‌مان را با نفرات ملی پوش انجام می‌دهیم.


در مورد امکانات تمرینی برای فصل آینده هم صحبت کنید

دستیاران آقای استراماچونی از ورزشگاه تهرانسر بازدید و شرایط آنجا را تایید کردند. ضمن اینکه ما از مدت‌ها قبل روی زمین چمن ورزشگاه انقلاب کار می‌کنیم که به شرایط مطلوبی رسیده است. رختکن و امکاناتی مثل سرویس بهداشتی، دوش، اتاق مربیان و اتاق پزشکی و… هم آماده شده است. از این بابت نگرانی نداریم.


تمرینات از چه زمانی آغاز می‌شود؟

به زودی و پس از حضور سرمربی تمریناتمان را در تهران آغاز می‌کنیم و بعد هم تیم راهی اردوی تدارکاتی می‌شود.


صحبت خاصی باقی مانده؟

با هواداران عزیز که مالکان واقعی باشگاه هستند، چند کلمه‌ای صحبت دارم. از آن‌ها می‌خواهم به خدمتگزاران خود فرصت دهند و اجازه دهند با آرامش و به دور از هیاهو و جنجال، تیم را برای فصل آینده آماده کنیم. نخستین گام، حضور یک مربی جوان و با انگیزه و با دانش اروپایی بود که انجام شد.
نقل و انتقالات را هم جلو می‌بریم تا بهترین تیم مهیای لیگ شود. باور کردن و پذیرفتن شایعات، کمکی به استقلال نمی‌کند. همه ما و هواداران عزیز یک هدف داریم و آن هم سربلندی و افتخار استقلال عزیز است و برای این هدف از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهیم کرد.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied