شمانیوز
شما نیوز

بازیکنان ایتالیایی در راه استقلال

سرمربی استقلال تهران گفت: از افراد ایتالیایی از جمله خولیو ولاسکو که سابقه کار در ایران داشتند، در خصوص کار در این کشور پرس و جو کنم. آن‌ها به من اطمینان خاطر دادند.

بازیکنان ایتالیایی در راه استقلال

به گزارش شمانیوز به نقل از ایلنا، آندره آ استراماچونی، سرمربی 43 ساله ایتالیایی که با قراردادی دو ساله هدایت استقلال تهران را عهده‌دار شده است، در مصاحبه با وب سایت کالچومرکاتو در خصوص پیوستن به استقلال و وضعیت نقل و انتقالات این تیم صحبت کرد:

استقلال یکی از مهم‌ترین باشگاه‌های آسیا است. استقلال تاریخی بزرگ دارد و این تیم می‌خواهد پس از شش سال ناکامی در کسب لیگ برتر، یک دوره موفق را بسازد. استقلال در فصلی که گذشت، در لیگ سوم شد و از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا حذف شد که مسلما هواداران استقلال بسیار پرشور و شوق هستند.

او درباره جو پیرامون فوتبال در ایران ادامه داد: فوتبال در ایران، وسیله‌ای برای سرگرم کردن مردم است و به توسعه و ترویج فوتبال توجه زیادی می‌شود. در ایتالیا به باشگاهی از سری آ نزدیک بودم اما مذاکره با آن تیم خیلی طول کشید و تصمیم گرفتم پیشنهاد استقلال را بپذیرم که به من علاقه نشان داد و از هر نظر رضایت مرا جلب کرد.

سرمربی استقلال درباره سومین تجربه مربیگری خودش در خارج از ایتالیا گفت: پس از هدایت پاناتینایکوس و اسپارتاپراگ، خوشحالم که توجه تیم بزرگ خارجی دیگری را جلب کردم. در 43 سالگی، من به اندازه کافی خوش شانس هستم تا با چالش‌هایی که مرا از نظر فوتبالی و فردی رشد دهد، روبرو شوم.باید در فصل جدید عملکرد بهتری داشته باشیم.

وی درباره نحوه پیشنهاد باشگاه استقلال به خودش تصریح اظهار داشت: علی خطیر، مدیر ورزشی استقلال از ماه آوریل اطلاعاتی را در خصوص من جویا شده بود. استقلال به دنبال سرمربی جوان و در عین حال باتجربه‌ای بود و آن‌ها مرا به عنوان گزینه‌ای مناسب تشخیص دادند. اولین باری که استقلال با من تماس گرفت، من متقاعد نشدم تا پیشنهاد آن‌ها را بپذیرم. سپس تصمیم گرفتم تا از افراد ایتالیایی از جمله خولیو ولاسکو که سابقه کار در ایران داشتند، در خصوص کار در این کشور پرس و جو کنم. آن‌ها به من اطمینان خاطر دادند.

او در پایان درباره وضعیت نقل و انتقالات تیمش گفت: در خصوص نقل و انتقالات، اکنون تیم تکمیل نیست اما باشگاه در تلاش است تا از سه سهمیه خارجی خود به صورت کامل بهره ببرد. دوست دارم تا بازیکنانی را از ایتالیا به استقلال بیاورم، به خصوص بازیکنانی که آن‌ها را خوب می‌شناسم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied