شمانیوز
شما نیوز

افشاگری بازیگر تلوزیون از استقلالی بودن بیرانوند

بازیگر طناز سینما و تلویزیون گفت: هر آدمی می‌تواند طرفدار پرسپولیس و استقلال باشد. موضوع وقتی عجیب می‌شود که از یک تیم خاص حمایت شود.

افشاگری بازیگر تلوزیون از استقلالی بودن بیرانوند
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی ؛ امیر غفارمنش یکی از متعصب‌ترین بازیگران استقلالی است که بازی‌های تیم مورد علاقه‌اش را با شور و هیجان خاصی دنبال می‌کند. او معتقد است دلیل اصلی نتیجه نگرفتن تیم محبوبش، تبعیض وزارت ورزش بین دو تیم محبوب پایتخت است. گفت‌وگوی فوتبالی ما با غفارمنش را در ادامه می‌خوانید:

*آقای غفارمنش، شرایط تیم محبوب‌تان چطور است؟
اگر آقایان بگذارند شرایط خوب می‌شود. من زمانی توپ‌جمع‌کن استقلال بودم، بعد‌ها فوتبالیست شدم. خلاصه ۴۰ سال است فوتبال را به صورت دقیق دنبال می‌کنم. چند سؤال از شما دارم.

*بفرمایید.
به نظر شما وزیر ورزش پرسپولیسی است؟

*من به عنوان یک خبرنگار نمی‌توانم به این سؤال پاسخ بدهم.‌
می‌خواهم بدانم چرا در این سال‌ها تمام اتفاقات به نفع یک تیم خاص بود؟ در بازی استقلال و نفت آبادان گل سالم ما را نگرفتند. در بازی پرسپولیس و سپاهان، علیرضا بیرانوند حرکتی کرد که در هر جای دنیا چند جلسه محرومیت دارد، ولی فقط جریمه نقدی می‌شود. از این اتفاقات پشت پرده زیاد افتاده که یک تیم چند سال پشت سر هم قهرمان می‌شود. علیرضا بیرانوند دوست قدیمی من است و او را از زمان نفت می‌شناسم. می‌دانم علیرضا استقلالیِ صدآتیشه است و همیشه به من می‌گفت روزی به استقلال می‌آیم. هر چند از وقتی راهی پرسپولیس شده، جواب ما را نمی‌دهد. بی‌خود نیست هواداران استقلال می‌گویند تا ۱۴۰۰ پرسپولیس قهرمان می‌شود. پرسپولیس وقتی از نقل و انتقالات محروم بود، بازیکن می‌گرفت، ولی برای استقلال پول نبود تا قرارداد تیام و جپاروف تمدید شود.

*از آن طرف پرسپولیسی‌ها هم می‌گویند دولت احمدی‌نژاد استقلالی بود و در دوره ریاست او استقلالی‌ها قهرمانی‌های زیادی آوردند.
هر آدمی می‌تواند طرفدار پرسپولیس و استقلال باشد. موضوع وقتی عجیب می‌شود که از یک تیم خاص حمایت شود. احمدی‌نژاد که به خاطر تیم محبوبش نرفت با رئیس جمهور یک کشور دیگر مذاکره کند.

*ولی خود استقلال اگر بازی‌هایش را می‌برد، به راحتی قهرمان می‌شد.
من قبول دارم مدیریت ضعیف و ضعف فنی در بعضی بازی‌ها عامل نتیجه نگرفتن استقلال بود، ولی مشکل اصلی جای دیگری بود.

*به طور کلی عملکرد شفر چطور بود؟
من در مجموع عملکردش را خوب دیدم، به نظرم مربی بدی نبود. به غیر از چند بازی آخر و یکسری مسائل حاشیه‌ای که برای شفر وجود داشت، به طور کلی مربی خوبی بود. ولی امیدوارم سرمربی جدید اشتباهات قبلی را تکرار نکند و بتواند نتایج خوبی را کسب کند و تیم به روز‌های اوجش برگردد. شنیدم استقلال با چند بازیکن جدید توافق کرده است، به نظرم گرفتن بازیکن بدون نظر سرمربی اشتباه است.

*به نظر شما فرهاد مجیدی می توانست گزینه مناسبی برای هدایت استقلال باشد؟
فرهاد از هر لحاظ توانایی هدایت استقلال را داشت به شرط اینکه یک تیم فنی خارجی و قوی کنارش باشد. در میان گزینه‌های داخلی فرهاد بهترین گزینه بود، چون در چند بازی آخر نشان داد تفکرات هجومی دارد، ولی خودم به شخصه موافق حضور یک سرمربی خوب خارجی هستم.
 
در مورد اتفاقات حاشیه‌ای که بین بزرگتر‌های استقلال مثل رحمتی و حیدری افتاد، چه نظری دارید؟
من با همه این عزیزان رفیق هستم و وارد این موضوع نمی‌شوم، ولی هواداران استقلال کاملاً می‌دانند کدام بازیکن عاشق تیم‌شان است. 

*این روز‌ها شایعه جدایی سیدحسین حسینی از استقلال مطرح شده است.
جدایی سیدحسین اشتباه محض است و باشگاه هر طور شده باید او را حفظ کند. به نظرم استقلال به لحاظ سنی نیاز به غربال دارد و تیم باید یکدست شود.

*حرف آخر؟
پرسپولیس و استقلال باید خصوصی شوند. نمی‌دانم چرا از این کار وحشت دارند. مدیران این دو تیم همیشه از بی‌پولی انتقاد می‌کنند، ولی دنبال مدیریت هستند و می‌خواهند روی این صندلی بنشینند. واقعاً نمی‌دانم پشت پرده چه خبر است که مثلاً یک مدیر می‌گفت ماشینم را فروختم تا پول بازیکن بدهم، ولی به هر دری می‌زند تا دوباره مدیر شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    آقای غفارمنش می دانم امثال شما از فوتبال چیزی نمیفهمید. ولی برای آگاهی می گویم. پرسپولیس علاوه بر سه قهرمانی لیگ ، طی سه سال اخیر دو بار پیاپی هم به جمع چهار تیم برتر آسیا صعود کرد و دوره قبل نایب قهرمان لیگ حرفه ای آسیا شد. بازیکن استقلال در دربی پنالتی را به بیرون می زند. استقلال به پدیده و سایپا می بازد ، آیا وزیر مقصر است. بس کنید اینهمه لجاجت غیرمنطقی و بچه گانه را

  • hosein

    مگه وزیر جلوی رفتن طارمی امیری محرمی احمدزاده رو گرفت تازه شما پنجره تون باز بود رفتین بازیکن گرفتین از کیسه کش هفتاد ساله تا ادمین دوازده ساله تون مگفتین وزیر تیام فراری داد خوده تیام گفت به خاطر زنم رفتم امارت

  • محمد

    خدا وكيلي امثال اين بايد كار فرهنگي بكنن كه مردم ازش استفاده كنن!!!!؟؟؟ خوشبحالشون با اين ضريب هوشي ميلياردي به جيب ميزنن