شمانیوز
شما نیوز

استقلال در نقل و انتقالات نیاز به بمب ترکاندن دارد

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال باید مهره‌های بسیار بزرگ جذب کند تا به تیم کمک کنند.

استقلال در نقل و انتقالات نیاز به بمب ترکاندن دارد
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی ، علی جباری، درباره انتخاب استراماچونی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال گفت: استراماچونی سرمربی اینترمیلان بوده و هدایت چند تیم بزرگ دیگر را برعهده داشته است. مطمئناً حضور او در استقلال می‌تواند خوب باشد و در شرایط فعلی به این تیم کمک زیادی کند. او یک مربی جوان است که تجربه لازم را نیز دارد و برای استقلال در این شرایط مثمرثمر خواهد بود,، اما یک مسئله وجود دارد و آن این است که این مربی هرچقدر هم که خوب باشد نیاز به مهره‌های خوب برای نتیجه‌گیری دارد.

وی ادامه داد: استقلال باید بعد از انتخاب استراماچونی در وهله اول به دنبال تمدید قرارداد بازیکنان کلیدی و همچنین جذب بازیکنان جدید باشد. استقلال یک تیم بزرگ است و نیاز به مهره‌های بزرگ دارد و هر بازیکنی که در تیم‌های دیگر خوب بازی می‌کند دلیل نمی‌شود که در استقلال هم خوب باشد. استقلال باید مهره‌های بسیار بزرگ را جذب کند تا به تیم کمک کنند. در کنار بازیکنان کلیدی فصل پیش، استقلال نیاز به جذب چند مهره بزرگ دارد تا کارش را به خوبی پیش ببرد و بازیکنان درجه دو و درجه سه به درد این تیم نمی‌خورند.

پیشکسوت فوتبال استقلال درباره درگیری لفظی ایجاد شده بین برخی از بازیکنان و فضای پرالتهاب این تیم، اظهار داشت: فضای بسیار بدی در استقلال وجود دارد که امیدوارم ادامه پیدا نکند. استقلال یک باشگاه بزرگ است و هواداران زیادی دارد و باید بازیکنانش نیز در حدی باشند که حیثیت و جایگاه باشگاه را حفظ کنند. اگر در تیم مسئله‌ای وجود دارد باید بازیکنان کنار هم قرار بگیرند و مشکل‌شان را حل کنند نه اینکه در اینستاگرام و فضای مجازی مدام به هم بی‌احترامی کنند و کری بخوانند. بازیکن بزرگ باید حرمت، انسانیت و دوستی را حفظ کند نه اینکه فقط در زمین بازی یک بازیکن بزرگ باشند.

جباری تاکید کرد: بچه‌ها باید آرامش داشته باشند و در مشکلات دور هم بنشینند و با هم صحبت و مشکلات را حل کنند. هواداران الان ناراحت و نگران هستند و منتظرند تا یک تیم خوب بسته شود، اما این اتفاقات می‌تواند باعث حاشیه شود و آن‌ها را نگران و ناراحت‌تر کند. بچه‌ها باید به پیشرفت تیم کمک و حرمت‌ها را حفظ کنند، چرا که این فوتبال تمام می‌شود و این دوستی‌هاست که باقی می‌ماند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: آرزو می‌کنم تیم طوری بسته شود که هواداران راضی باشند و بتوانیم بعد از سال‌ها دوباره قهرمان لیگ برتر شویم. هواداران عاشق این تیم هستند و دوست دارند زمانی که به استادیوم می‌آیند تیم نتیجه بگیرد. یک زمان از فتح‌الله‌زاده ایراد می‌گرفتند که بازیکنان بزرگ می‌گیرد و در استقلال بمب می‌ترکاند، اما من الان می‌گویم که استقلال به جذب بازیکنان کلیدی نیاز دارد یا به قول معروف نیاز دارد که چند بمب بترکاند. استقلال باید چند بازیکن بزرگ جذب کند نه اینکه افرادی در سطح بازیکنانی که همین الان دارد، جذب کند.

جباری یادآور شد: یک مربی خوب برای موفقیت به نفرات و ابزار خوب نیز احتیاج دارد. شما اگر بهترین مربی دنیا را نیز به تیم بیاورید، اما به او نفرات لازم را ندهید هیچ کاری نمی‌تواند بکند. ممکن است اگر زمین تمرین خوب نباشد، محل تمرینات عوض شود، اما اگر نفرات خوب در تیم حضور نداشته باشند، مربی برای مهره‌چینی و پیاده کردن تاکتیک‌هایش دچار مشکل می‌شود. هوادارانی که روی سکو‌ها می‌نشینند و تیم را تشویق می‌کنند دوست دارند که در تیم، مهره‌های بزرگ حضور داشته باشند، همین مهره‌های بزرگ می‌توانند به تیم کمک کنند و هواداران را به ورزشگاه بیاورند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied