شمانیوز
شما نیوز

مدیرعامل سابق استقلال به دلیل جعل توبیخ شد

سیدرضا افتخاری، مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال گفت: محرومیتی که کمیته اخلاق برای من در نظر گرفته است، خدشه‌ای به اعتبارم وارد نمی‌کند.

مدیرعامل سابق استقلال  به دلیل جعل توبیخ شد

به گزارش شمانیوز به نقل از تسنیم، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال اعلام کرد که سیدرضا افتخاری و صادق ورمزیار به دلیل جعل امضا برای قرارداد بازیکنان رده‌های پایه باشگاه استقلال، به ترتیب به مدت پنج و 10 سال از فعالیت‌های مربوط به فوتبال محروم خواهند بود. سیدرضا افتخاری، مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، در واکنش به این محرومیت اظهار داشت: خودم را از فوتبال کنار کشیده‌ و در واقع محروم کرده‌ام. با این اوصاف نیازی نبود محرومم کنند! اینها احتمالاً شناختی روی من و سابقه‌ام ندارند و تازه به فوتبال آمده‌اند.

وی افزود: زمانی که برای جام جهانی فوتسال به کلمبیا رفتم، صادق ورمزیار قرارداد بازیکنان رده‌های پایه را به جای من امضا می‌کرد. این اتفاق در زمان بهرام افشارزاده هم افتاده بود و به جای مدیرعامل، قراردادها را امضا می‌کردند. زمانی که با تیم ملی فوتسال بودم، ورمزیار به جای من امضا کرده بود و زمانی که متوجه این مسئله شدم، اعلام کردم که پای هیچ برگه‌ای را امضا نکرده‌ام و هر برگه‌ای را که امضا شده است، بیاورید تا خودم امضا کنم. پس از آن، حراست و کمیته اخلاق ورود کردند و ورمزیار را خواستند و حتی با او برخورد شد.

مدیرعامل پیشین استقلال با تأکید بر اینکه این اتفاق هیچ ارتباطی به او نداشته است، خاطرنشان کرد: روحم از ماجرای رخ داده خبر نداشت. به دوستان در کمیته اخلاق هم گفته بودم که پرونده ارتباطی به بنده ندارد. این رأی قابل اعتراض است و به کمیته استیناف خواهد رفت. علت اینکه چرا با وجود توضیحات محرومم کرده‌اند، نمی‌دانم، اما موضوع کاملاً روشن است. این چیزها خدشه‌ای به اعتبارم وارد نمی‌کند. 30 سال برای این فوتبال زحمت کشیده‌ام، آن هم زمانی که آقایان به دنیا نیامده بودند. یک نفر خواسته با چنین رأی خودش را مطرح کند، اما خدا جای حق نشسته است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied