شمانیوز
شما نیوز

ورود وزیر ورزش در موضوع قراردا برانکو

وزیر ورزش و جوانان گفت: دستگاههای مربوطه پیگیر موضوع پناهندگی کمانداران هستند/هیات مدیره پرسپولیس تلاش می‌کند برانکو بماند

ورود وزیر ورزش در موضوع قراردا برانکو

به گزارش شمانیوز به نقل از  فارس، مسعود سلطانی فر در حاشیه اردوی تیم ملی بسکتبال اظهار داشت: با وجود اینکه در گروه سختی قرار داریم، امیدواریم در سومین حضور تیم ملی بسکتبال در جام جهانی، با تلاش بچه ها و کادر فنی بتوانیم نتایج خوبی بگیریم و صعود کنیم.

وی ادامه داد: زمان آن رسیده که بسکتبال ما مرزهای آسیا را فراتر رود.خوشبختانه ترکیب خوبی تیم دارد و به شخصه امیدوار به نتایج خوبی برسیم.

وی درمورد برگزاری جشن تولد در سالن گفت: امروز تولدم بود و سورپرایز شدم. فضای گرم و صمیمی بود و لطفی بود که جامعه بسکتبال به من داشت. اتفاقا سال گذشته هم همزمان با بازی با مراکش تولدم بود و هر ساله مراسمی وجود دارد.

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: امیدوارم امسال هم همانند سال گذشته در میادین بین المللی حضوری موفق داشته باشیم. سال گذشته در بازی های های آسیایی و لیگ قهرمانان و رشته های مختلف خوب ظاهر شدیم.

وی ادامه داد: امسال تلاش ها برای کسب سهمیه بوده و انشالله با کاروان گسترده تری وارد المپیک شویم.


وی با اشاره به حضور کاراته در المپیک اظهار داشت: همیشه می خواستیم در دو سه تیم اول کاراته دنیا باشیم و امیدوارم سه چهار سهمیه در کنار دوومیدانی و کشتی و شمشیربازی در توکیو داشته باشیم. برنامه ریزی خوبی هم در ستاد عالی بازی ها با کمک صالحی امیری شده و کار را جلو می‌بریم.

وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد: این روزها هم بحث حضور قهرمانان والیبال در لیگ ملت ها را داریم و الان در صدر جدول هستیم و به مرحله بعد صعود خواهیم کرد.

وی در مورد عدم بازگشت برخی کمانداران به کشور و بحث پناهندگی آنها گفت: دستگاههای مربوطه پیگیر این موضوع هستند.

وی در مورد بحث ماندن برانکو در پرسپولیس اعلام کرد: هیات مدیره با تمام توان در حال پیگیری است.
 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied