شمانیوز
شما نیوز

چالش جدید تیم ملی فوتبال ، بازی در روز عاشورا

شاگردان ویلموتس در دومین بازی خود در مرحله‌ مقدماتی جام جهانی باید در روز عاشورا به میدان بروند. دیداری که احتمالاً زمان برگزاری آن چالش جدید برای فدراسیون فوتبال است.

چالش جدید تیم ملی فوتبال ، بازی در روز عاشورا

به گزارش شمانوز، ۹۰ نوشت: «قرعه‌کشی مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر بیست‌وششم تیرماه در قطر برگزار می‌شود. طبق رنکینگ فیفا، شاگردان مارک ویلموتس بلژیکی در تیم ملی، با تیم‌های ژاپن، کره جنوبی، استرالیا، قطر، امارات، عربستان و چین در سید نخست آسیا قرار گرفته‌اند. در این مرحله 40 تیم حضور دارند که در 8 گروه پنج تیمی قرار می‌گیرند. از هر گروه تیم‌های اول در کنار چهار تیم برتر دوم به مرحله پایانی انتخابی جام جهانی صعود می‌کند. در آن مرحله تیم‌ها در دو گروه 6 تیمی برای صعود به جام جهانی با هم رقابت می‌کنند.»

نود در ادامه نوشت: «یکی از چالش‌های فوتبال ایران برای صعود به جام جهانی 2018 روسیه به بازی رفت مقابل کره جنوبی در مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی برمی‌گردد. تاریخ بازی تیم ملی مقابل کره جنوبی روز تاسوعا بود و بازی در غروب آن روز و شب عاشورا برگزار شد. در آن روزها مخالفت‌های زیادی با برگزاری این بازی صورت گرفت اما در نهایت بازی در شب عاشورا برگزار شد و تیم ملی هم با تک گل سردار آزمون مهمان خود را شکست داد.

حالا شاگردان ویلموتس در دومین بازی خود در مرحله مقدماتی جام جهانی باید در روز عاشورا به میدان بروند. دیداری که احتمالاً زمان برگزاری آن چالش جدید برای فدراسیون فوتبال است. هنوز مشخص نیست بازی دوم تیم ملی که در روز نوزدهم شهریور ماه برگزار می‌شود، با چه تیمی است و در کجا برگزار می‌شود اما اگر ایران در آن بازی میزبان باشد، چالش جدی پیش روی فوتبال ایران است.»

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied