شمانیوز
شما نیوز

خبرخوش برای پرسپولیس ها / برانگو ماندنی شد

سرمربی کروات برای دریافت مطالباتش می‌تواند به زودی اقدام کند و مشکلات ادامه همکاری با سرخپوشان به حداقل برسد.

خبرخوش برای پرسپولیس ها / برانگو ماندنی شد

به گزارش شمانیوز به نقل از ایلنا، با فرا رسیدن پایان مسابقات لیگ هجدهم و آغاز استراحت بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس که فصل را با کسب جام قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی به پایان رسانده بودند، خبر شوکه کننده‌ای به طرفداران این تیم رسید که چهار فصلی است با مرد کروات به عناوین زیادی دست پیدا کرده‌اند.

برانکو ایوانکوویچ که طی فصل گذشته به دلیل عدم فعالیت در پنجره نقل و انتقالات شرایط سختی را کنار شاگردانش تحمل کرد همانند دیگر اعضای این تیم پولی دریافت نکرده بود و منتظر بود تا روزهای پایانی شرایط به حالت عادی برگردد که اینطور نشد تا او به صورت جدی خواستار دریافت مطالبات معوقه خود باشد.

در مسیر تامین منابع لازم برای پرداخت دستمزد برانکو ایوانکوویچ تا همین امروز شایعات جدایی او منتشر شد و رسانه‌های عربستانی او را به عنوان سرمربی فصل بعدی الاهلی عربستان معرفی کردند.

باشگاه پرسپولیس با مذاکراتی که طی چند هفته گذشته داشته موفق شد بالاخره طلب برانکو را آماده کند و حالا آماده پرداخت به این سرمربی است. باشگاه پرسپولیس در این راستا منتظر است تا برانکو یا وکیلش روز دوشنبه با حضور در باشگاه مبلغ مورد نظر وی را دریافت کنند تا طرفین برای همکاری در فصل آینده مشکلی نداشته باشند.

در این رابطه از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد آنها ضمن تامین مطالبات برانکو ایوانکوویچ، موفق به تامین پیش پرداخت فصل آینده او نیز شده‌اند و در حال حاضر قادر به پرداخت نقدی آن هستند. در حالی که سرمربی کروات پیش از این خواستار پرداخت این مبلغ به صورت واریز به حسابش شده بود و باید دید این ماجرا به چه شکلی پیش خواهد رفت.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • علی


    خاک تو سر استقلال