شمانیوز
شما نیوز

رونمایی استقلال از سه دستیار ایتالیایی استراماچونی + بیوگرافی و عکس

باشگاه استقلال از سه دستیار ایتالیایی آندره استراماچونی در این تیم رونمایی کرد.

رونمایی استقلال از سه دستیار ایتالیایی استراماچونی + بیوگرافی و عکس

به گزارش شمانیوز به نقل از مهر، عمر دانسی، سباستین لتو و مارکو کاسر ‏‬ سه مربی ایتالیایی که قرار است در کنار آندره استراماچونی به کار در تیم استقلال مشغول شوند، امروز وارد تهران شدند. استراماچونی احتمالاً فردا به تهران می آید و مراسم معارفه این مربی روز پنجشنبه برگزار خواهد شد.

باشگاه استقلال دستیاران استراماچونی را به این شرح معرفی کرده است:

عمر دانسی؛ متولد ۱۹۷۱
دانسی در سال 2004 عهده دار مسئولیت فنی تیم جوانان برشا بوده و در سال 2008 همین سمت را در تیم بوفالارو بدست آورد. او از سال 2010 تا 2016 هم عضوی از آکادمی میلان بود و مربی زیر 18 ساله‌های این تیم هم بود.

دانسی در سال 2016 به مدت یک سال عضو کادرفنی تیم پاناتینایکوس یونان بود و در سال 2018 به عنوان دستیار اول در تیم اسپارتاپراگ جمهوری چک مشغول به کار شد.

رونمایی باشگاه استقلال از سه دستیار ایتالیایی استراماچونی

سباستین لتو؛ متولد ۱۹۸۶
او اصالتاً آرژانتینی است ولی پاسپورت ایتالیایی دارد. لتو به عنوان یک وینگر تهاجمی ابتدا فوتبالش را در باشگاه لانوس آرژانتین آغاز کرد و در ادامه به لیورپول پیوست و از آنجا قرضی راهی المپیاکوس شد. باشگاه بعدی او پاناتینایکوس یونان شد که در آن دوران بسیار خوبی را پشت سر گذاشت. لتو سپس به کاتانیا ایتالیا رفت.

در سال 2015 او بار دیگر به لانوس قرض داده شد و مجدداً سال بعد به پاناتینایکوس بازگشت. آخرین باشگاه او، الامارات امارات بود که سال 2017 به این تیم پیوست.

رونمایی باشگاه استقلال از سه دستیار ایتالیایی استراماچونی

مارکو کاسر؛ متولد ۱۹۷۴
کاسر فارغ التحصیل رشته تربیت بدنی از دانشگاه رم و دارای مدرک کارشناسی ارشد، تمرین دهنده حرفه‌ای ورزشکاران از کاورسیانو. او کارش را از تیم بلونو کالچیو آغاز کرده و سپس در سالرنیتانا کالچیو حاضر شده است. او سابقه حضور در نوارا و برتی ایتالیا را هم دارد.

کاسر در تیم والتا از کشور مالت هم حاضر بوده که با قهرمانی لیگ و حضور در مراحل مقدماتی لیگ اروپا و لیگ قهرمانان همراه شده است. او در دسامبر 2016 به تیم تونسی الصفاقسی پیوسته و به مدت دو فصل متوالی در آنجا حضور داشته است. آخرین تیم او که اخیراً از آن جدا شده، برکیکارا در لیگ مالت بوده است.

رونمایی باشگاه استقلال از سه دستیار ایتالیایی استراماچونی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied