شمانیوز
شما نیوز

اولین مصاحبه برانکو پس از ترک پرسپولیس

سرمربی موفق پرسپولیس در چهار فصل اخیر که به تازگی این تیم را ترک کرده، پیرامون جوانب این تصمیم خود و اتفاقات اخیر صحبت کرد.

اولین مصاحبه برانکو پس از ترک پرسپولیس

 به گزارش شمانیوز: قهرمان هر دو جام فوتبال ایران در فصل اخیر، پس از اتمام رقابت هایش روزهایی عجیب و غیر منتظره را پشت سر گذاشته است. در نهایت شایعات ضد و نقیض درباره سرنوشت سرمربی موفق پرسپولیس، به خبر قطعی جدایی او از این تیم و پیوستنش به الاهلی عربستان منجر شد.

برانکو پس از ۴ فصل موفق و کسب ۶ جام در فوتبال ایران، سرانجام از پرسپولیس رفت و چالش حرفه ای خود را در کشور عربستان ادامه خواهد داد.

درباره رفتن این مربی از ایران اما صحبت های زیادی شنیده می شود. مدیران باشگاه پرسپولیس هنوز حرف از برگشتن این مربی می زنند و عده ای هم گزینه های اصلح برای جانشینی برانکو را بررسی می کنند. اینکه دلیل تصمیم مهم ایوانکوویچ و ورود پرسپولیس به یک دوره جدید چه بوده، از صحبت های افراد غیر چندان قابل دستیابی نیست.

 

دلیل برانکو برای جدایی از پرسپولیس

برانکو در تشریح تصمیم جدایی از پرسپولیس و پیوستن به الاهلی گفت: زمان رفتن من و یک چالش جدید فرا رسیده بود وپرسپولیس احتیاج به اندیشه جدید داشت

برانکو در واکنش به حرف های زیادی که این روزها شنیده می شود، مبنی بر اینکه محسن خلیلی برای مذاکره با مربیان بعدی اقدام کرده و برخی او را مقصر می دانند گفت: این صحت ندارد. من و محسن همکاری فوق العاده زیبایی داشتیم و راجب همه چیز به توافق می‌رسیدیم. به طور قطع ایشان در افکارشان نبود که به دنبال مربی دیگری به جای من باشد. در چند روز قبل که تصمیمم هنوز قطعی نشده بود با یکدیگر در تماس بودیم و درباره اینکه کدام بازیکن را جذب کنیم و کدام مکان را برای اردوی پیش فصل تعیین کنیم بحث می‌کردیم. به نظرم نتیجه خوبی در این جلسات حاصل شد. ایشان بازیکن سابق و بزرگ پرسپولیس بوده و الان هم جزو مسوولین است و با بازیکنان و مربیانی که فعلا در ایران کار می‌کنند، آشنایی و رابطه خوبی دارد. همانطور که من با آقای زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی، یا مدیرعامل پیکان یا سایپا یا سایرین اگر مذاکره می‌کردم، قطعا اگر ایشان هم مذاکره می‌کردند اصلا جای تعجب ندارد و عجیب نیست. به طوری که من هم با آقایان علیرضا منصوریان، دایی و شفر صحبت می‌کردم و آنها همکاران من هستند. من و آقای قطبی بارها در هتل اسپیناس با یکدیگر ملاقات کردیم و درباره همه چیز حرف زدیم. این کاملا عادی است در جامعه ورزشکاران که همکاران با هم نزدیک باشیم و با هم تبادل افکار داشته باشیم.

 

برانکو : امکان برگشت به پرسپولیس وجود ندارد!

متاسفانه چنین چیزی امکان ندارد چرا که من قول دادم و حرفم را آنجا گذاشتم. من رابطه‌ای با هواداران داشتم که برای خودم باورنکردنی است. هواداران قطعا مرا درک می‌کنند و قولی که داده شود را نمی‌شود هر 5 دقیقه یک بار عوض کرد. من نمی‌توانم حرفی که زدم را از آن برگردم.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ruhollah

    تشکر از زحمات این چند ساله اخیر شما....