شمانیوز
شما نیوز

حمله پرسپولیس ها به سرمربی جدید + عکس

هواداران پرسپولیس که از سرمربی کرواتشان خاطرات خوبی به یادگار گذاشته‌اند، حالا به صفحه اینستاگرامی زوران مامیچ هجوم برده‌اند تا او را برای هدایت پرسپولیس قانع کنند.

حمله پرسپولیس ها به سرمربی جدید + عکس

به گزارش شمانیوز به نقل از دنیای ورزش ، زوران مامیچ از مدت‌ها پیش به عنوان یک گزینه جدی برای استقلال مطرح بود و حالا که آبی‌های پایتخت یک سرمربی ایتالیایی پیدا کرده‌اند، ظاهرا سرمربی کروات به گزینه جدی پرسپولیسی‌ها تبدیل شده است. پرسپولیسی‌ها که خاطرات خوبی از سرمربی‌های کروات مثل برانکو و بگوویچ دارند، حالا به صفحه اینستاگرام مامیچ هجوم برده‌اند تا او را قانع کنند سرمربی پرسپولیس شود.

در میان همه کامنت‌های مثبت هواداران پرسپولیس، چند حساب کاربری که ظاهرا با کلمات برنامه‌ریزی‌شده به دنبال اهداف دیگری هستند، به سرمربی کروات توهین‌هایی هم کرده‌اند. اتفاقی که ممکن است نظر مامیچ را تحت تاثیر قرار دهد. با این حال انتخاب مامیچ به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس، می‌تواند رویای دیرینه برانکو را به واقعیت نزدیک‌تر کند. برانکو در همه این سال‌ها در پرسپولیس تلاش کرد تا اهمیت جایگاه سرمربی‌های کروات در فوتبال ایران را ثابت کند و حالا مامیچ این فرصت را دارد تا دوباره نقش فوتبال کرواسی در ایران را نشان دهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • رضا

    به درد نمی خورد گمشه بره

  • بهزاد

    عالیه، ایشان میتواندگزینه مناسبی برای برانکوباشد