شمانیوز
شما نیوز

نقش دایی در پیوستن غلامپور به استقلال

مربی گلر‌های استقلال گفت: برای استقلال هیچ بندی نگذاشته‌ام و شرط تعیین نکرده‌ام. اتفاقاً با خود علی‌آقا مشورت کردم و با مشورت ایشان به استقلال برگشتم.

نقش دایی در پیوستن غلامپور به استقلال
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی ، بهزاد غلامپور بعد از ۹ سال دوباره به استقلال برگشته و مربی گلر‌های این تیم شده است. دیروز فرصتی دست داد تا به صورت تلگرافی با مربی جدید آبی‌ها گفتگو کنیم.

* در مورد استقلال این نگرانی وجود دارد که کادر فنی جدید غیر از شما با بازیکنان آشنا نیستند و این آشنایی خیلی زمان می‌برد.
نه، اتفاقاً شناخت کافی دارند، چون با تیم‌های حرفه‌ای کار کرده‌اند و خودشان هم حرفه‌ای هستند. فیلم بازی‌های استقلال را نیز دیده‌اند و مشکلی از بابت آشنایی وجود ندارد. خودم هم نهایت تلاشم را به خرج می‌دهم تا گلر‌های استقلال در اوج آمادگی باشند.

* حسین حسینی طی ۱۳ ماه اخیر آخرین نفری بوده که از تیم ملی خط خورد. علاوه بر جام جهانی، جام ملت‌های آسیا را هم از دست داده است. آیا با وجود شما می‌توان به تداوم حضور دروازه‌بان استقلال در تیم ملی امیدوار بود؟
همه تلاشم این است که چنین اتفاقی رخ بدهد. حسین حسینی گلر خوبی است و سعی می‌کنم تا بهتر هم بشود. دلم می‌خواهد حسین در تیم ملی بماند و جایگاهش را از دست ندهد. این مسئله برای خود استقلال هم فوق‌العاده مهم و حیاتی تلقی می‌شود، چون وقتی دروازه‌بان روحیه داشته باشد خیلی از مشکلات تیم حل می‌شود.

* پس قبول دارید دروازه‌بان خوب نصف یک تیم است؟
بله، صد درصد. به قول معروف آماده کردن نصف استقلال با من (می‌خندد) البته جدا از شوخی همه ما کنار آقای استراماچونی هستیم و می‌خواهیم فصل موفقی را برای استقلال رقم بزنیم.

* شایعه شده شما برای استقلال شرط گذاشته‌اید که هرگاه علی دایی تیم گرفت، از این تیم جدا شده و دوباره دستیار شهریار می‌شوید؟
دایی بزرگ‌ترین بازیکن تاریخ ایران و آسیا تلقی می‌شود. کار کردن کنارش افتخارم است و واقعاً حکم برادرم را دارد، ولی برای استقلال هیچ بندی نگذاشته‌ام و شرط تعیین نکرده‌ام. اتفاقاً با خود علی‌آقا مشورت کردم و با مشورت ایشان به استقلال برگشتم.

* نظر علی‌آقا چه بود؟
کاملاً استقبال کرد. گفت فوتبال حرفه‌ای است و مربیان جابه‌جا می‌شوند. ایشان همیشه به من محبت داشته و دارد. من همیشه از کار کردن با دایی لذت می‌برم و به آن افتخار می‌کنم. با اینکه از بچگی استقلالی بودم، ولی به خاطر علی‌آقا حتی به پرسپولیس هم رفتم. حالا کسی چه می‌داند شاید بعداً دوباره با هم همکار شدیم.

* پسرتان هم دروازه‌بان است. آیا او را نیز به استقلال می‌آورید.
نه، دلم می‌خواهد حسابی آبدیده شود تا نگویند به هر تیمی که پدرش هست می‌رود. او خودش توانمندی لازم را دارد و احتمالاً به تیم بادران می‌رود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied