شمانیوز
شما نیوز

واکنش جنجالی باشگاه فولاد به حضور بلبلی در استقلال

سرپرست فولاد خوزستان خوزستان به حضور بلبلی در تمرینات تیم استقلال تهران واکنش نشان داد.

واکنش جنجالی باشگاه فولاد به حضور بلبلی در استقلال

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از جام نیوز: سرپرست فولاد خوزستان خوزستان به حضور بلبلی در تمرینات تیم استقلال تهران واکنش نشان داد.

اسماعیل حاجی زاده در خصوص اقدامات باشگاه فولاد خوزستان در زمینه قرارداد این بازیکن، اظهار داشت: بلبلی با توجه به درخواست جواد نکونام، اولین بازیکنی بود که باشگاه فولاد خوزستان باب مذاکره جدی را با او گشود و پس از توافقات مالی نهایتا در جلسه ای با حضور مدیرعامل و سرمربی قرارداد این بازیکن بسته شد. شواهد و مدارک حقانیت فولاد را در این زمینه اثبات می کند چراکه امضاء و اثر انگشت این بازیکن پای تمامی صفحات قرارداد درج شده و مکاتبات و سوابق نیز در این زمینه موجود است.

سرپرست تیم فولاد در ادامه افزود: این بازیکن پس از توافق با فولاد در چرخشی نامتعارف و غیر اخلاقی که با انگیزه مالی همراه بوده، اینبار به سراغ پیشنهاد استقلال می‌رود و دومین قراردادش را امضا می‌کند و به جای حضور در تمرین فولاد سر از استقلال در می‌آورد.

وی افزود: پس از این ماجرا باشگاه فولاد خوزستان با اطمینان از تخلف بلبلی در قرارداد بسته شده پیگیری های قضایی را در سطوح مختلف آغاز کرده و قطعاً با توجه به پایمال شدن حق باشگاه فولاد این موضوع را دنبال می‌کنند تا مانع از حضور این بازیکن در رقابت های لیگ نوزدهم شوند.

حاجی زاده موضوع تخلف این بازیکن را بسیار مهم دانست و خطاب به مسئولان نظارتی ورزش، اظهار داشت: سکوت در برابر این گونه بی اخلاقی ها ضربه بزرگی به فوتبال کشورمان است و مطمئنا دودش به چشم همه تیم ها می‌رود. امروز باشگاه فولاد خوزستان و در آینده با رواج این اخلاق ناپسند باشگاه های دیگر لطمه می بینند. ما برای باشگاه ریشه دار و پرافتخار استقلال و هواداران آن احترام خاصی قائلیم و به همین میزان از مسئولان آن انتظار اقدام حرفه ای و مسئولانه در این زمینه داریم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied