شمانیوز
شما نیوز

یک خارجی می تواند استقلال را نابود کند!؟

سه خطر بزرگ استقلال را تهدید می‌کند. آینده آبی‌های پایتخت کاملا بستگی به وضعیت مطالبات پروپئیچ دارد.

یک خارجی می تواند استقلال را نابود کند!؟

به گزارش شمانیوز به نقل از خبرآنلاین ، کامران منزوی درباره وضعیت پیچیده پروپئیچ گفت: «متاسفانه اگر بدهی پروپئیچ پرداخت نشود، خطر کسر امتیاز، بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات و حذف از لیگ قهرمانان آسیا استقلال را تهدید می‌کند. به دلیل بی‌توجهی به شکایت این بازیکن، طلب 90 میلیون تومانی حالا به 6.5 میلیارد تومان تبدیل شده که پرداخت آن از توان ما خارج است. هرچه به ضرب‌العجل فیفا نزدیک‌تر می‌شویم، امید ما برای فراهم کردن پول کمتر می‌شود. هزینه اجاره زمین تمرین بسیار سنگین شده و در کنار دیگر هزینه‌ها، کار را برای مدیریت باشگاه دشوار کرده است.»

چگونه پروپئیچ می‌تواند استقلال را نابود کند؟

استقلال در گذشته به دلیل بدهی 180 میلیونی از نقل و انتقالات محروم شده بود و حالا هم ممکن است به خاطر پروپئیچ محروم شود. در حالی که پرسپولیس با کمک مستقیم دولت طلب میلیاردی ژوزه را پرداخت کرد چرا که محرومیت آن‌ها ارتباطی با بدهی نداشت و صرفا یک تخلف بود. طلبی که اردوغان هم در آن دخالت کرد اما باز هم فیفا برای آن جریمه تعیین کرد.

حالا استقلال در یک شرایط بحرانی قرار گرفته و ممکن است یک بدهی نه چندان جدی که البته این روزها به یک بحران بزرگ تبدیل شده است، محرومیت سنگینی را تجربه کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • محمد

    تو که راست میگی...خخخ
    معلومه بدهیهای نیومایر و الحاجی گرو و شفر و پسر شفر و ...و خریدهایی مثل تیام و پاتوسی و جپاروف و ...جذب استراماچونی و خرید بازیکنان جدید که خیلی هم تعدادشون زیاده رو کی میده...
    خدایی خیلی پر رو تشریف دارین...
    جمع کنین این سیاه بازی و هوچی گریهای مسخرتونو..
    پرسپولیس فقط 40میلیارد از نایب قهرمانی آسیا درآمدزایی کرده و سه فصل مقام اول لیگ برتر داشته و لازم به ذکره که یه فصل محروم بوده و حق جذب هیچ بازیکنی رو نداشته و خیلی از بازیکناش مثل طارمی و امیری و احمد زاده و محرمی و ...هم از این تیم رفتن و حتی ماهینی و .اما بازم قهرمان شدیم ....
    چون ما پرسپولیس قهرمانیم..
    با گرفتن برانکو هم بازم قهرمانیم