شمانیوز
شما نیوز

علی کریمی، بهترین گزینه برای جانشینی برانکو

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: این حق کریم باقری است که سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بشود.

علی کریمی، بهترین گزینه برای جانشینی برانکو

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از تسنیم؛ ضیا عربشاهی درباره اینکه باشگاه پرسپولیس برای هدایت تیمش به دنبال گزینه خارجی است, گفت: کسانی که به باشگاه و عرب (مدیرعامل باشگاه) چسبیده‌اند, مدام ایجنت معرفی می‌کنند تا برایشان مربی بیاورد. چرا باشگاه در این زمان باید اینقدر هزینه کند و مربی خارجی بیاورد؟ چرا نباید کریم باقری در این شرایط سرمربی شود؟ او 4 سال دستیار برانکو بوده و الان بهترین انتخاب برای سرمربیگری پرسپولیس است. مگر جواد نکونام یا علی کریمی سابقه داشتند که سرمربی شدند؟ کریم باقری مدت‌ها به عنوان دستیار کار کرده است.

وی درباره اینکه باقری گفته که نمی‌خواهد سرمربی پرسپولیس باشد, عنوان کرد: به کریم باقری پیشنهاد داده نشده و اگر پیشنهاد شود استقبال خواهد کرد. آقای عرب! به کریم باقری برای هدایت تیم پیشنهاد بدهید؛ حتماً باید عده‌ای لیدر دورتان را بگیرند و به شما ایجنت معرفی کنند تا مربی خارجی بیاورید؟ دنبال چه می‌گردید آقای عرب؟ خودمان بهترین گزینه را داریم آن وقت به دنبال مربی هستید؟

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: حتماً کسی که می‌خواهد جای عرب را بگیرد, باید سرمربی بیاورد؟ کریم باقری حقش است که الان سرمربی پرسپولیس شود. بازیکنان هم برای کریم احترام زیادی قائل هستند و او می‌تواند از پس این کار بربیاید, البته به شرطی که از او حمایت کنند. مطمئن باشید اگر کریم باقری سرمربی شود, هواداران از او حمایت کامل می‌کنند. مگر توانستید پول برانکو را بدهید که الان می‌خواهید یک مربی خارجی دیگر بیاورید؟

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied