شمانیوز
شما نیوز

تاکیس لمونیس سرمربی جدید پرسپولیس شد؟ + عکس و کارنامه مربی‌گری

به نظر می‌رسد هنوز پروژۀ مذاکره با سرمربی آینده سرخ‌های پایتخت ادامه داشته باشد.

تاکیس لمونیس سرمربی جدید پرسپولیس شد؟ + عکس و کارنامه مربی‌گری

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از جام نیوز: با وجود اینکه روز گذشته اعلام شد که نهایتاً تا ظرف دو روز آینده سرمربی جدید پرسپولیس مشخص می‌شود اما به نظر می‌رسد هنوز این مذاکرات ادامه داشته باشد.

-302924

پس از چند گزینه که در هیئت مدیرۀ پرسپولیس مطرح شد و گفته می‌شد که به احتمال فراوان یا چاچیچ کروات یا الکساندر نوری به عنوان سرمربی آینده سرخ‌ها انتخاب می‌شود اما جالب است که دقایقی قبل یکی دیگر را سران قرمزها به عنوان گزینۀ بعدی معرفی کردند.

 

تاکیس لمونیس مربی 59 سالۀ اهل کشور یونان، همان کسی است که جدیدأ قرمزها روی آن دست گذاشته‌اند. این چهره تجربۀ مربیگری در المپیکوس را دارد و جالب است که مقطع کوتاهی هم با کریم انصاری‌فرد کار کرده است. تاکیس موفق شده است که در سال 2016-2017 همین تیم یونانی را قهرمان لیگ یونان کند.

 

 

تاکیس رزومۀ چندان خوب و البته بدی هم ندارد. او سرمربی بسیاری از تیم‌ها بوده که در تصویر زیر فعالیت کاری او را می‌بینید.

 

 

سرمربی مدنظر پرسپولیس اما در لیگ قهرمانان اصلاً کارنامۀ موفقی ندارد و با تیم مطرح یونانی یعنی المپیاکوس در فصل 2017-2018 در بین 4 تیم پایین‌تر از اسپورتینگ لیسبون آخر شد.

 

 

 

با این کارنامۀ مربی‌گری به نظر می‌رسد مدیران و عضو هیئت مدیرۀ سرخ‌ها کمی فکر کنند و ببینند که آیا این چهره می‌تواند به خوبی جای برانکو ایوانکوویچ را روی نیمکت تیم پر کند یا خیر.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied