شمانیوز
شما نیوز

تهدید جنجالی پرسپولیس توسط برانکو

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید: از پرسپولیس طلب دارم اما اصلاً نگران نیستم. در نهایت به تمام پولی که طلب دارم می‌رسم.

تهدید جنجالی پرسپولیس توسط برانکو
به گزارش  شمانیوز به نقل از خبرورزشی ، باوجود جدایی برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس و حضورش در الاهلی، هنوز واکنش‌ها به تصمیم برانکو ادامه دارد و بخشی از گفتگوی رسانه‌های مختلف با این مربی به این موضوع مربوط است.
 

برانکو اخیراً در مصاحبه خود با سایت «sportske» کرواسی درباره مطالباتش از پرسپولیس مورد سوال قرار گرفته است.
این سایت نوشت: «برانکو در طول چهار سال فعالیتش با پرسپولیس موفق شد ۶ جام قهرمانی به دست بیاورد و هواداران پرسپولیس او را ستایش می‌کنند؛ پس دلیل جدایی این مربی چه بود؟»
 

در ادامه این خبر نقل قولی از برانکو درباره مطالباتش منتشر شده است: «بله من از پرسپولیس طلب دارم، اما اصلاً نگران نیستم. در نهایت به تمام پولی که طلب دارم می‌رسم. هیچ نگرانی وجود ندارد، چون فیفا حامی خوبی برای مربیان است.»
برانکو ادامه داده است: «ایران تنها کشوری نیست که در پرداخت پول مشکل دارد. تقریباً در هر کشوری مشکلات مشابهی وجود دارد.»

سایت «sportske» در ادامه نوشت: «رسانه‌های ایران می‌گویند مشکل پرداخت پول برانکو به خاطر تحریم‌های آمریکا است و به همین خاطر انتقال پول از باشگاه به حساب برانکو غیر ممکن است. برای همین آن‌ها از مربی خود خواسته اند به ایران بیاید تا مطالباتش را به صورت نقدی بگیرد. لازم به یادآوری است که کارلوس کی روش سرمربی سابق تیم ملی ایران هم که هشت سال در این تیم کار کرده بود، به خاطر عدم دریافت مطالباتش به فیفا شکایت کرد.»

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied