شمانیوز
شما نیوز

علیپور برای جدایی با پرسپولیس توافق کرد + جزئیات

مدیران باشگاه پرسپولیس وقتی اصرار علیپور را برای جدایی دیدند تصمیم گرفتند شرط ۷۰۰ هزار دلاری برای صدور رضایتنامه این بازیکن بگذارند.

علیپور برای جدایی با پرسپولیس توافق کرد + جزئیات
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی ، باشگاه زولته وارخم بلژیک خواستار جذب علی علیپور شد. این باشگاه بلژیکی مکاتباتی هم با باشگاه پرسپولیس داشته است. بلژیکی‌ها در مکاتبات خود متوجه شده‌اند تیم ایرانی مهاجم اول خود را به قیمت ۵۰۰ هزار یورو نخواهند فروخت. شنیدیم مدیران باشگاه پرسپولیس وقتی اصرار علیپور را برای جدایی دیدند تصمیم گرفتند شرط ۷۰۰ هزار دلاری برای صدور رضایتنامه این بازیکن بگذارند. مدیران باشگاه بلژیکی مجدد وارد مذاکره با پرسپولیسی‌ها شدند و درخواست فرصت کردند.

 

قرار است باشگاه بلژیکی تا روز جمعه هفته آینده مبلغ ۷۰۰ هزار دلار به حساب باشگاه پرسپولیس بریزد که این بازیکن آزاد شود. گفته می‌شود تیم زولته وارخم برای یک فصل ۴۰۰ هزار یورو هم به خود علیپور پرداخت خواهد کرد. با این حساب علیپور هم روز جمعه هفته آینده از پرسپولیس و هوادارانش خداحافظی می‌کند تا ماجراجویی جدیدی را در کشور بلژیک آغاز کند. باشگاه زولته وارخم که فصل گذشته در لیگ اروپا حضور داشته هم سابقه حضور در لیگ یک و هم لیگ برتر بلژیک را دارد. این تیم دو قهرمانی در لیگ برتر و ۵ قهرمانی در لیگ یک بلژیک داشته است.

 

زولته وارخم فصل گذشته به عنوان یازدهم لیگ بلژیک رسید و می‌خواهد در فصل جدید جایگاه بهتری تصاحب کند. این در حالی است که پرسپولیس با فروش علی علیپور با کمبود در خط حمله مواجه خواهد شد. ماریو بودیمیر هم که یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد مد نظر مربیان این تیم نیست و باید فصل آینده را در تیم دیگری سپری کند. بنابراین پرسپولیسی‌ها باید دنبال مهاجم شش‌د‌انگی باشند که مشکل خط حمله تیم را حل کند.

 

از مهدی طارمی و کی‌روش استنلی به عنوان گزینه‌های خط حمله پرسپولیس در لیگ نوزدهم اسم می‌برند در حالی که اولی سودای بازی در اروپا را در سر دارد. کی‌روش استنلی هم به تازگی پیشنهاد ۵۰۰ هزار دلاری تیم فعلی‌اش سپاهان اصفهان را رد کرده است!

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied