شمانیوز
شما نیوز

نتیجه بازی والیبال ایران وصربستان در ست نخست

تیم ملی ایران در نخستین بازی خود از هفته پنجم (پایانی دور مقدماتی) لیگ ملت‌های 2019 به مصاف تیم ملی صربستان رفت.

نتیجه بازی والیبال ایران وصربستان در ست نخست

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از ایسنا، از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (جمعه) 7 تیر ماه 1398 تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی هفته پنجم (پایانی دور مقدماتی) لیگ ملت‌های 2019 در بلغارستان به مصاف تیم ملی صربستان رفت.

تیم ملی ایران با ترکیب میلاد عبادی‌پور، سعید معروف، سید محمد موسوی، امیر غفور، علی شفیعی، محمدرضا حضرت‌پور ( لیبرو ) و پوریا فیاضی بازی را آغاز کرد و تیم ملی صربستان نیز با ترکیب اوکولیچ ، پتریچ ، لازار ، پکوویچ ( لیبروجووویچ ، لوبوریچ و لیسیناچ به مصاف سرو قامتان ایران رفت.

ست اول: 25 - 23 ایران
دو تیم به صورت پایا پای بازی را آغاز کردند، اما در ادامه این ایران بود که با سرویس خوب فیاضی دریافت صربستان را دچار مشکل کرد و 4 - 2 از حریف پیش افتاد. در ادامه صرب‌ها عملکرد بهتری در خط سرویس داشتند تا بازی در امتیاز 6 مساوی شود. در ادامه با به بیرون رفتن سرویس میلاد عبادی‌پور صربستانی‌ها 8 - 7 وقت استراحت فنی اول را کسب کردند. روی پاس‌های سرعتی سعید معروف دفاع صربستان بارها جا ماند اما عملکرد بازیکنان ایران در خط سرویس خوب نبود. در حالی که صربستان فرصت افزایش اختلاف را داشت، پس از یک رالی زیبا ایران امتیاز 12 را کسب کرد تا دو تیم در امتیازات ست نخست برابر باشند. در ادامه ایران توانست با سرویس‌های خوب عبادی‌پور 3 پوئن متوالی را کسب کرده و 16 - 14 وقت استراحت فنی دوم را از آن خود کند.

با ورود دو تیم به زمین ایران عملکرد خوب خود در دریافت‌های اول را ادامه داد و در نهایت با درخشش محمد موسوی در حملات و خط سرویس، 20 - 17 از حریف پیش افتاد تا صرب‌ها درخواست وقت استراحت کنند. با شروع مجدد بازی عملکرد صرب‌ها در زدن سرویس بهتر شده و با کسب 3 امتیاز متوالی بازی را در امتیاز 21 به تساوی کشاندند تا کولاکوویچ درخواست وقت استراحت کند. با ورود دو تیم به زمین عملکرد خوب ایران در دریافت اول و دفاع روی تور بهتر شد و 23 - 21 از صربستان پیش افتاد. ایران اختلاف دو امتیازی را حفظ کرده و 25 - 23 ست نخست بازی را با برتری پشت سر گذاشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied