شمانیوز
شما نیوز

بیل رئال مادرید را بیخیال نمی شود

ستاره ولزی رئال مادرید، قصد دارد تحت هر شرایطی در این تیم باقی بماند.

بیل رئال مادرید را بیخیال نمی شود
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی ، نام گرت بیل ۳۰ ساله در فهرست فروش رئال مادرید قرار گرفته و این باشگاه اسپانیایی تمایلی به حفظ مهاجم ۳۰ ساله خود ندارد، اما دیلی میل مدعی شد گرت بیل قصد دارد تحت هر شرایطی در برنابئو باقی بماند و این تصمیم را به گوش مدیریت باشگاه نیز رسانده است.

گرت بیل به مدیران رئال مادرید گفته در تور پیش فصل باشگاه در ایالت متحده نیز شرکت خواهد کرد و تمایلی به جدایی و دادن پاسخ مثبت به پیشنهادهایش ندارد. این در حالیست که گرت بیل گفته تنها یک راه برای جدایی وی از رئال مادرید وجود دارد و آن نیز پرداخت حدود ۵۰ میلیون یورو حقوق وی برای ۳ فصل باقیمانده قراردادش با باشگاه است.

گرت بیل هفته‌ای ۶۵۰ هزار پوند دستمرد از باشگاه می‌گیرد و این رقم نجومی و مصدومیت‌های پیاپی وی باعث شده کمتر باشگاهی علاقمند به جذب گرت بیل و ریسک کردن روی این بازیکن پرفراز و نشیب باشد.
در حال حاضر تنها راه حل پیش روی رئال مادرید، واگذاری قرضی گرت بیل به یکی از مشتریانش از جمله پاری‌سن‌ژرمن یا بایرن مونیخ است تا اینگونه مادریدی‌ها حداقل از دست دستمزد بالای گرت بیل طی سال‌های باقیمانده قراردادش خلاص شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied