شمانیوز
شما نیوز

اعتراف تلخ مسی در مورد کوپا امریکا

لیونل مسی بعد از صعود آرژانتین به نیمه‌نهایی کوپا آمه‌ریکا اعتراف کرد که در این رقابتها کمتر از سطح همیشگی‌اش ظاهر شده ولی گفت صعود آرژانتین برایش از همه چیز مهم‌تر بوده است.

اعتراف تلخ مسی در مورد کوپا امریکا

به گزارش شمانیوز به نقل از "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین با حضور مسی توانست دیشب در استادیوم ماراکانا حریفش ونزوئلا را در مرحله یک‌چهارم نهایی کوپا آمه‌ریکا 2019 با نتیجه 2-0 شکست داده و به نیمه‌نهایی رقابتها راه یابد تا در آن مرحله در فینالی زودرس به مصاف برزیل میزبان برود. بازی‌ای که از هم‌اکنون نگاه فوتبالدوستان دنیا را به خود جلب کرده است.

 

 

مسی، ستاره بزرگ آرژانتینی بعد از پیروزی آلبی‌سلسته مقابل ونزوئلا در گفتگو با خبرنگاران پذیرفت که در این رقابتها کمتر از آنچه از او انتظار می‌رفته ظاهر شده ولی گفت صعود آرژانتین به نیمه‌نهایی برایش از هر چیزی مهمتر بوده است.

 

مسی در این باره به خبرنگاران گفت:" واقعیت این است که این رقابتها تا اینجا بهترین کوپا آمه‌ریکای من نبوده. یعنی نتوانسته‌ام در حدی که از خودم انتظار دارم باشم".

 

 

ستاره بزرگ آلبی‌سلسته در ادامه گفت:" بعضی بازی‌ها هست که اوضاع اینطور پیش می‌رود و هر کاری بکنید نمی‌توانید خیلی در جریان بازی باشید. این شرایط برای کسانی مثل من که می‌خواهند در هر بازی تاثیرگذار باشند دشوار است. ولی مهمترین چیز برای من این است که ما پیروز شدیم و می‌توانیم به صعودمان در این تورنمت ادامه بدهیم".

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied