شمانیوز
شما نیوز

تمجید جالب سرمربی ارژآنتین از مسی

لیونل اسکالونی بعد از پیروزی 2-0 آرژانتین مقابل ونزوئلا و راه‌یابی این تیم به نیمه‌نهایی کوپا آمه‌ریکا به تمجید از نقش لیونل مسی، ستاره بزرگ آلبی‌سلسته در این تیم پرداخت.

تمجید جالب سرمربی ارژآنتین از مسی

به گزارش شمانیوز به نقل از "ورزش سه"، لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین، بعد از آنکه آلبی‌سلسته موفق شد در مرحله یک‌چهارم نهایی کوپا آمه‌ریکا، حریفش ونزوئلا را 2-0 شکست داده و راهی مرحله نیمه‌نهایی شود، در مقابل انتقادهایی که در این کشور از لیونل مسی می‌شود به دفاع از او پرداخت و گفت مسی همچنان کلید موفقیت تیم ملی آرژانتین است.

 

اسکالونی در کنفرانس خبری بعد از بازی مقابل ونزوئلا در دفاعیه خود از مسی گفت:" من مثل خیلی‌های دیگر معتقدم حضور مسی در زمین ارزشی دارد که با هیچ چیز قابل معاوضه نیست. اگر می‌دیدید او در رختکن چه نقشی دارد و چه در رختکن و چه در زمین، چطور به هم‌تیمی‌هایش کمک می‌کند، شما هم نظر من را داشتید".

 

 

سرمربی آرژانتین در ادامه گفت:" من به شما اطمینان می‌دهم که مسی بخش بزرگ و مهمی از تیم ما است و ما از این بابت هیچ شکی نداریم. مسی، مسی است. بهترین فوتبالیست دنیا و بالاتر از هر کس دیگری که فکرش را می‌کنید".

 

اسکالونی در ادامه صحبت‌هایش در پاسخ به سوالاتی درباره دیدار آرژانتین و برزیل در نیمه‌نهایی کوپا آمه‌ریکا گفت:" همه شما و همه هواداران فوتبال در آن بازی شاهد یک مسابقه زیبا و بی‌نظیر خواهند بود. البته تماشای بازی برای ما که روی نیمکت هستیم سخت‌تر خواهد بود. ولی بازی قشنگی در پیش است و ما سعی می‌کنیم اوضاع را برای آنها پیچیده کنیم و از آن بازی با پیروزی بیرون بیاییم".

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied