شمانیوز
شما نیوز

کالدرون سرمربی پرسپولیس می شود!

مدیران تیم فوتبال پرسپولیس در صدد انتخاب مربی جدید هستند تا او را جایگزین برانکو کنند و گزینه اول سرخپوشان، کالدرون است.

کالدرون سرمربی پرسپولیس می شود!

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران: پس از جدایی برانکو ایوانکوویچ کروات از تیم فوتبال پرسپولیس تهران، مدیران این تیم با گزینه‌های مختلفی از جمله آنته چاچیچ کروات، والتر زنگا ایتالیایی، الکساندر نوری ایرانی - آلمانی، ماسیمو کاررا ایتالیایی، دی‌بیاسی ایتالیایی، تاکیس لمونیس یونانی، گابریل کالدرون آرژانتینی و... مذاکره کردند و سرانجام با همبازی مارادونا (کالدرون) به توافق رسیدند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، او سرمربی سرخپوشان خواهد شد.

در روز‌های گذشته درباره کارنامه این مربی گزارش‌های زیادی منتشر شد که نشان می‌داد در ابتدای دوران مربیگری با تیم ملی عربستان، الاتحاد، الهلال و بن یاس امارات نتایج خوبی گرفت، اما از زمان حضور در تیم ملی بحرین، دوران سقوط این مربی شکل گرفت و نکته حالب این است که او در آخرین تیمی که حضور داشت (قطر اس سی) اخراج شد و اگر به پرسپولیس بیاید، نخستین تجربه خود را در ایران آغاز می‌کند.  

البته او در سال‌های گذشته نیز نامزد هدایت سرخپوشان پایتخت بود که البته رویانیان تصمیم گرفت تا هدایت پرسپولیس را به مانوئل ژوزه پرتغالی بسپارد که بحث طلب این مربی تا چند ماه پیش نیز به کابوس قرمز‌ها تبدیل شده بود.

در آخرین حضور کالدرون در تیمی (قطر اس سی) او دوران خوبی را پشت سر نگذاشت. در ابتدا باشگاه قطری در بازگشت دوباره به لیگ ستارگان، در تابستان با قراردادی سنگین گابریل کالدرون را به خدمت گرفت و در آن زمان نیز محمد طیبی در این تیم بازی می‌کرد. کالدرون در تیم قطری نتیجه خوبی نگرفت و سرانجام پس از چند روز جنجال و درگیری‌ها  از این تیم کنار گذاشته شد تا مربی بومی هدایت تیم را برعهده بگیرد.

حال باید دید با رسمی شدن قرارداد این مربی، آیا او در پرسپولیس می‌تواند مانند دوران الهلال و الاتحاد عربستان نتیجه بگیرد یا مانند حضور در تیم ملی بحرین، بتیس و ... اخراج می‌شود. گفته می شود او تا چند روز دیگر به تهران می آید تا قرارداد خود را قطعی کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    #قطبي