شمانیوز
شما نیوز

دنیزلی: هواداران فوتبال در ایران را دوست دارم

مصطفی دنیزلی می گوید مشکلات ایران و آمریکا ازقبل هم وجود داشت اما این ها تاثیری روی کار من ندارد.

دنیزلی: هواداران فوتبال در ایران را دوست دارم

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از ورزش سه:  مصطفی دنیزلی سرمربی تیم تراکتورسازی در گفتگو با تلویزیون NTV ترکیه درخصوص مشکلات به وجود آمده بین ایران و ایالات متحده و همچنین هواداران فوتبال در ایران صحبت کرد. در ابتدای این مصاحبه، کلیپی از هواداران تراکتور و حضور پرشور آن ها در استادیوم نیز پخش شد.

 

وی در ابتدای صحبت هایش به مسائل غیر فوتبالی ایران اشاره کرد و گفت: من از قبل هم مسائل ایران را دنبال می کردم چون این برایم مهم بود و در واقع برای هر انسانی مهم است. البته الان مسائل با قبلا که در ایران بودم فرق می کند و یک مقدار تغییر کرده است.

 

در ادامه مجری از دنیزلی می پرسد که شما در اوج تنش ها به ایران رفته اید و کار می کنید، آیا این مسائل برایتان مهم نیست؟ که سرمربی تراکتور پاسخ داد: من می دانستم که این مشکلات سیاسی وجود دارند و از قبل هم وجود داشتند و می دانم جدی هستند اما امیدوارم که ادامه نداشته باشد و زودتر به پایان برسد. البته این ها تاثیری روی من و کارم ندارد.

 

در حالی که ویدیوهایی از لحظه حضور دنیزلی در فرودگاه تبریز پخش می شد، وی درباره حضورش در ایران و استقبال هواداران گفت: روزی که من از ترکیه به تبریز رفتم حدود 10 هزار نفر در فرودگاه به استقبال آمدند که واقعا عالی بود. من با دخالت پلیس توانستم به بیرون بروم و از قسمت دیگری از فرودگاه خارج شدم. تبریز مانند ترکیه است.

 

در ادامه تصویری از حضور مصطفی دنیزلی در بین هواداران پرسپولیس پخش شد و دنیزلی راجع به هواداران ایرانی هم اظهار داشت: من قبلا در ایران کار کردم و با فضای هواداری آشنا هستم. در پرسپولیس حضور داشتم و آن جا هم هواداران به من علاقه زیادی داشتند و من هم خیلی آن ها را دوست دارم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied