شمانیوز
شما نیوز

ستاره بارسلونا باعث حذف تیم ملی کشورش شد

اروگوئه با شکست 5-4 مقابل پرو در ضربات پنالتی، از رسیدن به مرحله نیمه نهایی کوپا آمه‌ریکا بازماندند.

ستاره بارسلونا باعث حذف تیم ملی کشورش شد

به گزارش شمانیوز به نقل از "ورزش سه"، در شبی که VAR سه گل بازیکنان اروگوئه را مردود اعلام کرد، در نهایت کار به ضربات پنالتی کشیده شد و این تیم پرو بود که با عملکرد بهتر، توانست حریف شیلی در دیدار نیمه نهایی شود.

بازیکنان پرو بازی را بهتر آغاز کردند و در دقایق ابتدایی تیم برتر میدان بودند؛ هرچند موقعیت ویژه ای روی دروازه حریف ایجاد نکردند.

در ادامه بازیکنان اروگوئه ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقیقه 25، لوئیس سوارز با یک حرکت عالی، می توانست دروازه حریف را باز کند اما واکنش عالی گایسه، مانع از گلزنی او شد؛ کاوانی هم توپ برگشتی را از بالای دروازه به بیرون زد.

در دقیقه 29، روی دفع ناقص مدافع پرو، آراسکائتا صاحب موقعیت شد و با یک ضربه محکم، دروازه پرو را باز کرد اما داور به دلیل آفساید، این گل را نپذیرفت.

در ادامه باز هم این بازیکنان اروگوئه بودند که حملات بیشتری روی دروازه حریف داشتند اما در نهایت در این نیمه توی از خط دروازه ها عبور نکرد و دو تیم با تساوی 0-0 به رختکن رفتند.

 

 

دو تیم نیمه دوم را هجومی آغاز کردند و می توانستند در همان دقایق ابتدایی به گل برسند اما این اتفاق رخ نداد. در دقیقه 59، روی پای خوب سوارز، کاوانی صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دیدنی، دروازه را باز کرد اما کمک داور با تاخیر زیاد، پرچم زد و گل را مردود اعلام کرد.

در ادامه باز هم این بازیکنان اروگوئه بودند که توپ و میدان را در اختیار داشتند و در دقیقه 72، برای بار سوم دروازه پرو را باز کردند ولی بار دیگر داور این گل را به دلیل آفساید نپذیرفت.

تلاش دو تیم برای رسیدن به گل در دقایق پایانی ثمری نداشت و کار به ضربات پنالتی کشیده شد.

در ضربات پنالتی، سوارز اولین پنالتی اروگوئه را از دست داد تا کار برای این تیم دشوار شود. هرچند پس از او، کاوانی، استوانی، بتانکور و توریرا موفق شدند دروازه پرو را باز کنند اما هر پنج ضربه پرو توسط گریرو، رودی دیاز، یوتون، آدیونیکولا و فلورس تبدیل به گل شد تا اروگوئه از رسیدن به نیمه نهایی باز بماند.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied