شمانیوز
شما نیوز

رشفورد:

پوشیدن پیراهن منچستر همیشه افتخار است

مارکوس رشفورد که سرانجام با باشگاه منچستریونایتد به توافق رسید و قراردادش را تمدید کرد، هر مرتبه پوشیدن پیراهن این تیم را افتخار دانست.

پوشیدن پیراهن منچستر همیشه افتخار است

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از خبرورزشی:  مارکوس رشفورد که سال‌های اخیر در ترکیب منچستریونایتد درخشیده بود سرانجام با باشگاهش به توافق رسید و قراردادی تا سال ۲۰۲۳ امضا کرد. در قرارداد جدید حقوق او به ۲۰۰ هزار پوند در هفته رسیده است و امکان تمدید این قرارداد برای یک سال دیگر هم وجود دارد.

رشفورد ۲۱ ساله پس از تمدید قرارداد به سایت باشگاه منچستریونایتد گفت: «منچستریونایتد از هفت سالگی که وارد این باشگاه شدم، همه زندگی من بوده است. این باشگاه مرا ساخت، هم از نظر حرفه‌ای از هم نظر شخصیتی پس هر بار که فرصت پوشیدن پیراهن این تیم را به دست می‌آورم برای یک افتخار است. می‌خواهم از اوله و تمام دستیاران او در کادر فنی به خاطر کمک‌های‌شان به من تشکر کنم. آنها یک گروه فوق‌العاده از مربیانی هستند که من هر روز از آنها درس می‌گیرم و باعث پیشرفت من می‌شوند. من هر آنچه در توان داشته باشم ارائه می‌کنم تا به منچستریونایتد برای بازگشت به جایگاهی که به آن تعلق دارد کمک کنم و هواداران را به موفقیت‌هایی که سزاوارش هستند برسانم.»

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied