شمانیوز
شما نیوز

سرمربی جدید الغرافه معرفی شد + عکس

باشگاه الغرافه در آستانه آغاز تمرینات پیش فصل طی مراسمی خاص سرمربی جدید خود را منصوب و معرفی کرد.

سرمربی جدید الغرافه معرفی شد + عکس

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از ورزش سه: سرانجام پروسه قطع همکاری با مربی فرانسوی و ناکام فصل گذشته به پایان رسید تا سران الغرافه از مربی جدید خود رونمایی کنند. گورکوف فرانسوی که فصلی پراز ناکامی را با الغرافه سپری کرد در حالی زیر بار فسخ قرارداد سه ساله خود با این تیم رفت که غرامت سنگینی از باشگاه قطری دریافت کرد.

با جدایی این مربی ناکام دیروز باشگاه الغرافه طی مراسمی خاص در حضور نمایندگان رسانه های گروهی این کشور از اسلاویسا یوکانوویچ صربستانی به عنوان مربی جدید خود رونمایی کرد و قراردادی دو ساله این مربی به امضا رساند تا هدایت زردو آبی های دوحه به او سپرده شود.

استاد الدوحه با اشاره به این که یوکانوویچ تا پیش از کوچ به فوتبال قطر و حاشیه خلیج فارس عملکرد قابل قبولی از خود در فوتبال باشگاهی اروپا به خصوص لیگ برتر جزیره به جا گذاشت صعود با فولام به لیگ جزیره را بهترین عنوان مرد صرب قلمداد کرد و مدعی شد او می تواند دگرگونی زیادی در الغرافه ایجاد کند.

این روزنامه همچنین با اشاره به جدایی قطعی سه خارجی از جمع چهار خارجی فصل گذشته مدعی شد سران این باشگاه همچنان نیم نگاهی به انتخاب جانشین برای مهدی طارمی دارند و هیچ بعید نیست بار دیگر شاهد اضافه شدن ستاره ای از ایران به الغرافه در تابستان پیش رو باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied