شمانیوز
شما نیوز

آخرین جزئیات از تمدید قرارداد علیپور

طبق اعلام افراد مطلع و نزدیکان باشگاه پرسپولیس، مهاجم این تیم در جمع سرخپوشان ماندنی است.

آخرین جزئیات از تمدید قرارداد علیپور
به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از خبرورزشی: علی علیپور در فصل آینده نیز در پرسپولیس می‌ماند و به فوتبالش در ایران ادامه خواهد داد. این خبری است که نزدیکان به باشگاه پرسپولیس آن را رسانه‌ای کردند و معتقدند ایرج عرب هیچ مجوزی برای خروج از لیست تیم به مهاجم گلزن قرمزپوشان نداده است.

علیپور از دو باشگاه بلژیکی پیشنهاد بازی دریافت کرده بود و بار‌ها با مدیران پرسپولیس به مذاکره پرداخت تا شاید راهی برای جدایی پیدا کند. پرسپولیسی‌ها در ابتدا تصور می‌کردند مهدی طارمی به کمپ این تیم برمی گردد و به همین علت، تا زمان بازگشت طارمی، پرونده جدایی علیپور را مسکوت گذاشتند، اما وقتی مهاجم الغرافه به صورت قطعی اعلام کرد که به ایران و پرسپولیس برنمی گردد، مخالفت شدید با جدایی علیپور نیز آغاز شد.

در ادامه این مسیر، به علیپور گفتند حق جدایی نداری و باید طبق قراردادت در فصل آینده هم در پرسپولیس بمانی. با این حساب، علیپور هم می‌تواند قربانی جدید مهدی طارمی باشد! سابق بر این، هواداران پرسپولیس علت محرومیت تیم شان در نقل و انتقالات را، عجله طارمی برای حضور در ریزه اسپور و تخلف او در بازگشت به پرسپولیس تلقی می‌کردند. محرومیتی که احتمال قهرمانی سرخپوشان در آسیا و کسب پیروزی مقابل کاشیما آنتلرز ژاپن در فینال لیگ قهرمانان را از بین برد.  

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied