شمانیوز
شما نیوز

بیرانوند از پرسپولیس می رود؟

دروازه‌بان ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس تهران در تست‌های پزشکی ایفمارک حاضر نشد.

بیرانوند از پرسپولیس می رود؟

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران: کریم باقری، مربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران، روز گذشته (دوشنبه) به بازیکنان تیمش اعلام کرد که در تست‌های پزشکی ایفمارک حاضر شوند و هیچ کسی غیبت نکند، اما با این وجود، علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس تهران حاضر نشد تا در تست‌های پزشکی ایفمارک حاضر شود.

 

بیرانوند تا سال ۱۴۰۰ با پرسپولیس قرارداد دارد، اما بندی در قرارداد او وجود دارد که با پرداخت ۷۰۰ هزار دلار می‌تواند جدا شود، اما مدیران پرسپولیس درصدد حفظ او هستند و به همین دلیل با جدایی او مخالفت می‌کنند، به همین دلیل بیرانوند از شروع تمرینات تاکنون به محل تمرین نرفته و در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر نشده است.

البته این درحالیست که ساعتی پیش علیرضا حقیقت در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار کرد که بازیکنان پرسپولیس امروز سه‌شنبه در دو گروه و در ساعات ۹ و ۱۰ صبح در مرکز ایفمارک حضور پیدا کردند تا بررسی‌های پزشکی برای شروع فصل جدید انجام شود و تمامی بازیکنان در تست های پزشکی حضور داشتند.

بیرانوند این روز‌ها با پیشنهاداتی از تیم‌های آسیایی و اروپایی مواجه شده و علاقه‌مند است لژیونر شود، اما مبلغ رضایت نامه این بازیکن زیاد است و به همین دلیل شاید نتواند به فوتبال خارج از کشور برود و توافق کند در پرسپولیس بماند.

البته کالدرون و پرسپولیسی‌ها امیدوار هستند تا بیرانوند در جمع سرخپوشان بماند و باید دید با برگزاری جلسات متعدد میان مدیران پرسپولیس و وکیل بیرانوند، در پایان چه اتفاقی رخ می‌دهد.

بیرانوند ۲۶ ساله در ۲-۳ سال گذشته عملکرد فوق العاده‌ای در فوتبال ایران به جای گذاشت و در رده ملی و باشگاهی به افتخارات زیادی دست پیدا کرد که از میان آن‌ها می‌توان به قهرمانی‌های متعدد لیگ برتر و ... همچنین حضور در فینال آسیا اشاره کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied