شمانیوز
شما نیوز

بوفون باعث شد یوونتوس را انتخاب کنم

آدرین رابیو ستاره فرانسوی، شب گذشته رسما به باشگاه یوونتوس پیوست و دلیل این انتخاب را هم توصیه های بوفون عنوان کرد.

بوفون باعث شد یوونتوس را انتخاب کنم

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از ورزش سه: آدرین رابیو که فصل پر فراز و نشیبی را با پی اس جی پشت سر گذاشته بود و به دلیل خودداری از تمدید قرارداد، اواسط فصل از تیم کنار گذاشته شد، با وجود پیشنهاداتی که از تیم های بزرگ از جمله بارسا و تاتنهام داشت، در نهایت به یوونتوس پیوست.

باشگاه تورینی به وی علاوه بر دستمزد بالا، پاداشی نیز به خاطر امضا قرارداد پرداخت کرده است. به این ترتیب رابیو پس از ماه ها دوری از فوتبال، از این پس با پیراهن شماره 25 یووه به میدان خواهد رفت.

رابیو در مورد دلیل انتخاب باشگاه یوونتوس به عنوان مقصد بعدی اش گفت:« پیش از این، تماس هایی با یوونتوس داشتم ولی این بار همه چیز فرق می کرد و مقطعی متفاوت از زندگی من بود. الان بهترین زمان برای پیوستن به یوونتوس بود و به همین دلیل اینجا هستم. باید بگویم که فصل گذشته صحبت های زیادی با بوفون داشتم.

این فرصت نصیبم شد تا از توصیه های بوفون استفاده کنم. البته که ما بارها در مورد یوونتوس باهم حرف زدیم. او این باشگاه را به خوبی می شناخت و بهترین حرف ها را به من زد.»

رابیو ادامه داد:« واضح است که بوفون بهترین شخصی بود که می توانست در مورد یوونتوس با من حرف بزند. نظرات او برای من اهمیت زیادی داشت. بوفون نه تنها یک هم تیمی بزرگ که یک دوست صادق و صمیمی برای من محسوب می شود.

او در مورد یووه چیزهای جالب زیادی برایم تعریف کرد و گفت که اگر قصد پیشرفت دارم، یووه می تواند بهترین انتخاب باشد. توصیه های بوفون را جدی گرفتم و باید اعتراف کنم که در مقایسه ای که بین پیشنهاداتم داشتم، یوونتوس ارزشمندتر از همه بود. هفت سال در پی اس جی بودم و این اولین سالی است که خارج از فرانسه بازی می کنم اما دیدگاه من تغییری نکرده است. درست است که از این پس برای یوونتوس و در سری آ بازی خواهم کرد؛ ولی همان رابیو همیشگی هستم.»

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied