شمانیوز
شما نیوز

تهدید گلر سابق تیم ملی عراق و باشگاه مس

نور صبری گلر سابق تیم ملی عراق نامه ای تهدید آمیز از فردی ناشناس دریافت کرده است.

تهدید گلر سابق تیم ملی عراق و باشگاه مس

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از ورزش سه: دروازه بان سابق تیم ملی عراق نامه ای طی روزهای اخیر دریافت کرده که محتوای تهدیدآمیز داشته و فرستنده آن مشخص نیست.

گلر 36 ساله سابق تیم ملی عراق این موضوع را تایید می کند و می گوید چنین وضعی برای او قابل تحمل نیست و همچنین تاکید کرد که جزئیات بیشتری از این نامه تهدید آمیز را در روزهای آتی منتشر خواهد کرد.

نور صبری می گوید:« از هیچ فردی ترسی ندارم، اما برای خانواده ام نگران هستم. قبلا هم با تهدیدهایی اینچنینی روبرو شده بودم ولی آنها را نادیده گرفتم. با این حال این روزها فشار زیادی را تحمل می کنم که کلمات نمی توانند آن را توصیف کنند.»

پس از اینکه نور صبری از تهدید خودش و خانواده اش خبر داده، در شبکه های مجازی حمایت گسترده ای از سوی هواداران فوتبال صورت گرفته است. همچنین وزیر ورزش و جوانان کشور عراق اعلام کرده صبری به طور کامل حمایت خواهد شد و اقدامات لازم برای شناسایی افرادی که عامل تهدید بوده اند در حال انجام است.»

نور صبری که فصل گذشته بیستمین سال حضور خود در فوتبال حرفه ای را سپری کرد، در فصل 2006-2007 هم در لیگ برتر فوتبال ایران و باشگاه مس کرمان حضور داشته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied