شمانیوز
شما نیوز

خبر خوش برای هوادارن پرسپولیس/ علیپور ماندنی شد

ایرج عرب می گوید: علی علیپور قصد رفتن ندارد و در پرسپولیس خواهد ماند.

خبر خوش برای هوادارن پرسپولیس/ علیپور ماندنی شد

به گزارش شمانیوز به نقل از "ورزش سه"، ایرج عرب در برنامه سلام صبح بخیر شبکه سوم سیما به صورت تلفنی حضور یافت و در ابتدا به پخش شماره تلفنش پرداخت و گفت: البته این موضوع به زمانی برمیگردد که آقای برانکو تازه رفته بودند، من دیدم شماره ام پخش شده، این کار ما را بسیار مشکل کرد، ارتباطات ما که باید خیلی کارها را می کردیم قطع کرد، من مجبور شدم تلفنم را خاموش کنم چون هر چند لحظه ای که می گذشت حافظه گوشی ام پخش می شد. البته بخشی از آن طبیعی بود اما بخش دیگر طبیعی نبود و پخش شماره تلفن هم کار کسانی بود که می خواستند در کار باشگاه اختلال ایجاد کنند. اما این که تماس برقرار می شد برمیگشت به هواداران دلسوزی که دغدغه مشترک بین ما بود که ما هم آن ها را درک می کردیم. یک بخشی هم که مشخصا مسائل خاص دیگر و توهین ها بود.

 

وی افزود: متوجه نشدیم و حالا کار هرکسی بود خدمت به پرسپولیس نبود و می خواست در کار ما خلل ایجاد کند. روزهای سختی بود و این کارها قشنگ و اخلاقی نیست.

 

ایرج عرب همچنین راجع به شایعه حضور عابدزاده در تیم پرسپولیس توضیح داد: این موضوع به نظر سرمربی بستگی دارد و به زودی خبر آن را اعلام می کنیم.

 

او همچنین با اشاره به شروع تمرینات پرسپولیس گفت: کالدرون مربی باتجربه و فعالی است که از امروز تمرینات را شروع می کند. خداراشکر توانستیم با تلاش هایمان نتایج موفقی بگیریم.

 

مدیرعامل سرخ ها درباره وضعیت علیپور و بیرانوند هم گفت: علی علیپور حتما ماندنی است و قصدی برای رفتن ندارد. بیرانوند مهره کلیدی ما است و قصد باشگاه صددر صد حفظ این بازیکن است. پیشنهاد خارجی هم به ما نرسیده است و از خودشان هم خواسته ایم بماند. نظر رسمی از هیچ باشگاهی نداریم و امیدواریم انتخاب خودش هم ماندن باشد.

 

ایرج عرب در پایان تاکید کرد که اردوی پرسپولیس در خارج از کشور برگزار خواهد شد: حالا که کادرفنی را انتخاب کرده ایم و بازیکنان هم حفظ شده اند، انشالله به زودی اردوی خارج از کشور را برگزار می کنیم. از دوستانی که در این مدت حواشی درست کردند خواهش می کنیم دست بردارند و بگذارند باشگاه کارش را انجام بدهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied