شمانیوز
شما نیوز

مهاجم روبین کازان درتور پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس در نظر دارد رضا شکاری مهاجم جوان تیم روبین کازان را به خدمت بگیرد اما اولویت این بازیکن ادامه کار در لیگ روسیه است.

مهاجم روبین کازان درتور پرسپولیس
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی ، با مشخص شدن گابریل کالدرون به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس، مسئولان این باشگاه تلاش برای جذب یکی، دو بازیکن جدید و تقویت بعضی از نقاط را در دستور کار قرار داده است.
 
یکی از بازیکنان مدنظر پرسپولیس، رضا شکاری بازیکن ۲۱ ساله تیم فوتبال امید ایران است. شکاری که در تیم ذوب آهن اصفهان به فوتبال ایران معرفی شد، بعد از کش و قوس فراوان با این باشگاه به تیم روبین کازان روسیه پیوست.

این مهاجم، اما در روبین کازان آنطور که باید نتوانست به میدان برود و در اغلب مسابقات فصل گذشته این تیم با هدایت قربان بردیف نیمکت نشین و سکونشین بود.

در این شرایط پرسپولیس پیشنهاد قابل توجهی به این مهاجم ارائه کرده و با مدیر برنامه وی مذاکراتی داشته است، اما شکاری اعلام کرده اولویتش ماندن در لیگ روسیه است. البته شکاری در تیم روبین کازان هم نمی‌ماند و با یکی، دو تیم دیگر روسی در حال مذاکره است تا همانند سردار آزمون به کارش در لیگ این کشور ادامه بدهد.

احتمال دارد در صورت بی نتیجه ماندن مذاکرات شکاری با دیگر تیم‌های روسی، این بازیکن جوان به پیشنهاد سرخپوشان تهرانی پاسخ مثبت بدهد و به لیگ ایران برگردد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied