شمانیوز
شما نیوز

برانکو هم امسال کار سختی در پرسپولیس داشت

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قطعاً جنگیدن برای جام چهارم بسیار سخت خواهد بود و حتی اگر برانکو هم حضور کار ما سخت بود.

برانکو هم امسال کار سختی در پرسپولیس داشت
به گزارش شمانیوز و به نقل از فارس، محسن ربیع‌خواه در خصوص وضعیت پرسپولیس، حضور کالدرون و جدایی برانکو از این تیم صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید:

 چند روزی بود که تمرینات پرسپولیس زیرنظر کریم باقری آغاز شد و از امروز هم به صورت رسمی زیر نظر کالدرون کار می‌کنید.

بله، چند روزی با آقای باقری تمرین کردیم و خدا را شکر تمرینات خیلی خوبی هم انجام دادیم. تمرینات ما در روزهای اخیر شاداب و خوب بود و همه چیز خوب است. روحیه بچه‌های تیم بسیار بالاست و با این شروع خوب می‌خواهیم فصل خیلی خوبی داشته باشیم. 

 

برانکو درنهایت از پرسپولیس جدا شد. نظر تو در این خصوص چیست؟

بالاخره آقای برانکو تصمیم شخصی گرفت، خودش قطعا بهتر می‌تواند در این باره صحبت کند اما به هر حال فوتبال حرفه‌ای است. آقای برانکو تصمیمش را گرفت و باید به آن احترام گذاشت،هر چند که ما خاطرات خیلی خوبی با او داشتیم و در این چند سالی که اینجا بود چیزهای زیادی از نظر فنی و اخلاقی به ما یاد داد. من برای آقای برانکو آرزوی موفقیت می‌‌کنم و امیدوارم هر کجا هست موفق باشد. امیدوارم که او در تیم جدیدش موفق باشد و روزهای خوبی را پشت سر بگذارد. ما هم باید با مربی جدید به فکر فصل آینده باشیم تا با آقای کالدرون عملکرد خوبی داشته باشیم و نتایج خوب فصل قبل را تکرار کنیم. 

 

برخی‌ها می‌گویند پرسپولیس بعد از برانکو کار سختی دارد. به نظر خودت شرایط پرسپولیس در دوران پسابرانکو چطور خواهد بود؟

درست است که ما امسال فصل خیلی سختی را داریم، اما باید قبول کرد که حتی اگر برانکو هم امسال در پرسپولیس بود، امسال فصل سختی پیش روی ما قرار داشت. وقتی یک تیم قهرمان می‌شود، تکرار آن بسیار سخت است. قطعاً جنگیدن برای جام چهارم بسیار سخت خواهد بود و حتی اگر برانکو هم حضور کار ما سخت بود اما با همه این شرایط، ما تلاش می‌کنیم تا پرسپولیس و هوادارانش سربلند باشند. همه تلاش خودمان را خواهیم کرد تا بتوانیم با مربی جدید هم قهرمان شویم.

 

کالدرون یک مربی شناخته شده به حساب می‌آید. چه شناختی از او داری؟

آقای کالدرون فوتبالیست بزرگی در آرژانتین بوده و افتخارات خیلی زیادی در دوران بازیگری به دست آورده است. این مسئله نشان می‌دهد که او می‌تواند در پرسپولیس موفق باشد. او در مربیگری هم کارنامه موفقی دارد و این مسائل نشان‌دهنده عملکرد او در مربیگری است. در جلسه معارفه‌ای هم که با ما داشت نشان داد که از انگیزه بسیار زیادی برای کار کردن با ما برخوردار است. او از آن دست مربیانی است که سخت کار می‌کند و این می‌تواند برای ما اتفاق خوبی باشد. این مسائل به ما انگیزه می‌دهد تا در فصلی که پیش‌رو داریم بتوانیم خوب کار کنیم و نتیجه بگیریم. 

 

کالدرون آرژانتینی است و سبک فوتبال آرژانتین مبتنی بر بازی قدرتی همراه با تکنیک است. فکر می‌کنی با این روش پرسپولیس می‌تواند موفق باشد؟

بله دقیقا همین‌طور است. فوتبال آرژانتین فوتبال قدرتی و تکنیکی است و البته من خودم هوادار سرسخت تیم ملی آرژانتین هستم، کاملا فوتبال آرژانتین را می‌شناسم و می‌دانم آنها فیزیکی و تکنیکی کار می‌کنند. حتما آقای کالدرون هم با این تفکر تیمش را اداره می‌کند، هر چند ما در این سال‌های اخیر نشان دادیم که از نظر جنگندگی و دوندگی در شرایط خیلی خوبی هستم و در کنار این مسائل فوتبال خیلی خوبی به نمایش می‌گذاشتیم و فکر می‌کنم با این تفکر، امسال نتایج خیلی خوبی خواهیم گرفت. 

 

فکر می‌کنی پرسپولیس این فصل بتواند آرژانتینی فوتبال بازی کند؟

ما شبیه تیم خاصی بازی نمی‌کنیم چرا که ما خودمان پرسپولیس هستیم و سبک خودمان را داریم. امسال هم سعی می‌کنیم مثل سالهای قبل فوتبال خوبی ارائه دهیم و بتوانیم آخر فصل با قهرمانی در کنار هوادارانمان جشن قهرمانی بگیریم. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied