شمانیوز
شما نیوز

روابط عمومی استقلال اجازه ورود بانوان به ورزشگاه را صادر کرد

مدیر ورزشگاه نفت تهرانسر توضیحاتی را پیرامون حضور بانوان در تمرین تیم فوتبال استقلال ارائه کرد.

روابط عمومی استقلال اجازه ورود بانوان به ورزشگاه را صادر کرد

 

به گزارش شمانیوز به نقل از فارس، تمرین هفته گذشته تیم فوتبال استقلال در ورزشگاه نفت تهرانسر در شرایطی برگزار شد که در اواسط این تمرین بانوان هوادار این تیم وارد مجموعه نفت شده و حدود 15 دقیقه برنامه‌های تاکتیکی آبی پوشان را نظاره کردند.

 

از سوی دیگر بعد از این اتفاق مسئولان ورزشگاه نفت تهرانسر بانوان را به بیرون از مجموعه هدایت کردند اما این پایان کار نبود. بعد از خروج بانوان از ورزشگاه که با حواشی همراه شد تماشاگران استقلال به داخل زمین ریخته و شرایطی را به وجود آوردند که ماموران مستقر در ورزشگاه مجبور شدند تماشاگران را به بیرون از استادیوم هدایت کنند.

در این بین یعقوب نجفی جویباری مسئول ورزشگاه نفت تهرانسر در خصوص این اتفاقات به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس گفت: روزی که قرار بود تمرین استقلال با حضور تماشاگران برگزار شود از طرف باشگاه با من تماس گرفته شد و خود آقای فتحی اعلام کرد تماشاگران به داخل استادیوم بیایند اما بانوان را راه ندهید.

 

 

وی افزود: ما تماشاگران را به داخل مجموعه هدایت کردیم، آن روز کارمندانی که شیفت نبودند را هم به ورزشگاه فرا خواندم تا مشکلی پیش نیاید اما جمعیت به شکلی بود که بانوان وارد مجموعه شدند. با توجه به محدودیت‌هایی که داشتیم سعی کردیم بانوان را به بیرون از مجموعه هدایت کنیم اما در این بین خود مدری روابط عمومی باشگاه استقلال(حامد حاجیلو) از نیروهای ما خواست تا بانوان به داخل استادیوم بیایند و تمرین را تماشا کنند. ما از ابتدا بانوان را راه نداده بودیم اما وقتی از ما خواستند که آنها به داخل مجموعه بیایند این اقدام انجام شد.

 

مدیر مجموعه ورزشگاه نفت تهرانسر تاکید کرد: با این شرایطی که اتفاق افتاد نظم ورزشگاه به هم خورد و ما هم گلایه‌هایی کرده ایم ولی خود آقای فتحی در تماس با ما اعلام کرد دیگر به هیچ وجه تماشاگران را به داخل مجموعه راه ندهیم! آنها قول دادند که دیگر چنین حواشی اتفاق نمی‌افتد و تمرینات پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied