شمانیوز
شما نیوز

واکنش جالب ستاره پرسپولیس به خبر جدایی اش

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس جدایی‌اش از این باشگاه به دلیل فشار هواداران را رد کرد و اعلام داشت که در این تیم ماندنی خواهد بود.

واکنش جالب ستاره پرسپولیس به خبر جدایی اش

به گزارش شمانیوز به نقل از  فارس، فرشاد احمد زاده درخصوص مطلبی که از او در یکی از رسانه‌ها مبنی بر جدایی از پرسپولیس به دلیل فشار هواداران منتشر شده گفت: هیچ فشاری از سوی هواداارن روی من وجود ندارد. فقط روز اول تمرینات که خودم در تمرین نبودم شعارهایی داده شد اما بعد از آن هواداران پرسپولیس حمایت خوبی از من کردند چرا که من بازیکن پرسپولیس هستم و پیراهن این تیم را می‌پوشم. 

وی با رد جدایی‌اش از جمع سرخ‌پوشان خاطرنشان کرد: جدایی از پرسپولیس را قویا رد می‌کنم چرا که هیچ کسی در این باره با من حرف نزده و من هم برنامه‌ای برای این کار ندارم. من با قدرت کارم را در پرسپولیس دنبال می‌کنم و هدف همه ما در وهله اول قهرمانی در لیگ آینده است. من هم کارم را زیر نظر آقای کالدرون دنبال می‌کنم و بحث جدایی من از پرسپولیس صحت ندارد. نمی‌دانم این اخبار از کجا می‌آید اما من از پرسپولیس جدا نخواهم شد. 

بازیکن تیم پرسپولیس درخصوص تمرینات گابریل کالدرون سرمربی جدید پرسپولیس اظهار داشت: آقای کالدروننیازی به تعریف من ندارد چرا که او رزومه خیلی خوبی از خود به جا گذاشته و تمرینات خیلی خوبی هم با هم انجام می‌دهیم. امیدوار هستیم که بتوانیم چهارمین قهرمانی متوالی را بدست بیاوریم و برای این مساله تمرینات خود را انجام می‌دهیم. 

احمدزاده درمورد اردوی پرسپولیس در ترکیه هم گفت: به هر حال برگزاری چنین اردوهایی صددرصد به ما کمک زیادی می‌کند تا از همه نظر آماده شویم. چنین اردوهایی از نظر روحی و بدنی به ما کمک زیادی خواهد کرد و امیدوارم که در ترکیه تمرینات مناسبی انجام دهیم و هر چه زودتر به آمادگی کامل برسیم. اردوی ترکیه می‌تواند به ما کمک زیادی انجام دهد و امیدوارم که خروجی این اردو را در مسابقات لیگ ببینیم. 

بازیکن تیم پرسپولیس در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنی با کالدرون چه مقامی در لیگ بدست می‌آورید اظهار داشت: به هر حال تیمی که سه قهرمانی بدست می‌آ‌ورد کار بسیار سختی برای تکرار آن دارد و ما هم از این موضوع باخبریم. می‌دانیم که انتظارات هواداران از ما بالا رفته است و امیدوارم که با تمرینات کادر فنی، همت بازیکنان و حمایت هواداران بتوانیم باز هم قهرمانی در لیگ را بدست بیاوریم. با همه این شرایط کار ما واقعا سخت است اما تلاش می‌کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم تا هواداران خوشحال شوند. خوشبختانه آقایکالدرون بسیار کار بلد است و به اینجا آمده تا پرسپولیس را موفق کند. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied