شمانیوز
شما نیوز

پاسخ منفی اورمارس به پیشنهاد بارسلونا

مدیر ورزشی تیم فوتبال آژاکس به پیشنهاد همکاری با بارسلونا پاسخ منفی داد.

پاسخ منفی اورمارس به پیشنهاد بارسلونا

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از تسنیم: نشریه «تلگراف» هلند مدعی شد باشگاه بارسلونا به مارک اورمارس، مدیر ورزشی تیم فوتبال آژاکس پیشنهاد همکاری در پست مشابه در این باشگاه کاتالونیایی را داده که این پیشنهاد از سوی بازیکن پیشین آبی‌واناری‌ها رد شده است.

طبق این گزارش اورمارس 46 ساله ترجیح داده به قراردادش با باشگاه آژاکس پایبند بماند و از رابطه کاری‌اش با اریک تن‌هاخ، سرمربی این تیم هلندی لذت می‌برد. او بین سال‌های 2000 تا 2004 برای بارسلونا بازی می‌کرد.

گفته می‌شود مدیران باشگاه بارسلونا قصد پایان همکاری با پپ سگورا، مدیر ورزشی خود را دارند، کسی که جوردی مستره به خاطر حمایت از او چهارشنبه شب از سمت نایب رئیسی این باشگاه استعفا کرده و به همکاری پنج ساله‌اش با بارسایی‌ها پایان داده است.

رسانه‌های محلی کاتالونیا خبر داده‌اند که مستره حاضر نشده در جلسه‌ای که روز گذشته (چهارشنبه) در باشگاه بارسلونا به منظور تصمیم‌گیری در خصوص آینده پپ سگورا برگزار شده، حضور پیدا کند.

در دو سال اخیر انتقادهایی به عملکرد مدیر ورزشی تیم فوتبال بارسلونا وارد بوده است و کارشناسان و هواداران معتقدند عملکرد سگورا در نقل‌وانتقالات خوب نبوده و خریدهایی گران و ناکارآمد از جمله عثمان دمبله و فیلیپه کوتینیو انجام داده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied