شمانیوز
شما نیوز

واکنش گریزمان به تهدید اتلتیکو مادرید + عکس

مهاجم فرانسوی روخی‌بلانکو به بیانیه تهدیدآمیز این باشگاه در مورد مذاکره او با بارسلونا واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگارشمانیوزو به نقل از تسنیم: آنتوان گریزمان، مهاجم فرانسوی تیم فوتبال اتلتیکو مادرید که در پایان فصل گذشته اعلام کرده بود دیگر برای این تیم بازی نمی‌کند، به بیانیه امروز (شنبه) این باشگاه درباره مذاکره‌ با باشگاه بارسلونا برای انتقال او به نوکمپ واکنشی نشان داده است که ابهاماتی دارد.

13960706001116_test_photoi

پس از آنکه خوسپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا اظهاراتی را درباره مذاکرات این باشگاه با مسئولان اتلتیکو مادرید راجع به انتقال گریزمان مطرح کرد، باشگاه مادریدی با انتشار بیانیه‌ای بلند بالا و شدید‌اللحن، ضمن محکوم کردن شیوه تلاش آبی‌و‌اناری‌ها برای خرید مهاجم روخی بلانکو، او را به شرکت در اردوی پیش‌فصل این تیم که از هفته آینده آغاز می‌شود، ملزم کرد.

گریزمان که این روزها در آمریکا مشغول سپری کردن تعطیلات تابستانی خود است، اما واکنشی جالب توجه به این موضوع نشان داد و پست دو روز پیش باشگاهش در شبکه‌های مجازی که در آن تاریخ آغاز اردوی پیش‌فصل قرمزوسفیدپوشان مادرید اعلام شده بود را پسندید (لایک کرد).

با این حال مشخص نیست پسندیده شدن این پست توسط گریزمان، قبل از انتشار بیانیه امروز باشگاه بوده است یا بعد از آن. از این رو باید منتظر ماند و دید که آیا گریزمان در نهایت در اردوی هفته آینده اتلتیکو مادرید شرکت می‌کند یا نه.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied