شمانیوز
شما نیوز

گریزمان در تمرینات اتلتیکومادرید شرکت نمی کند

آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی اتلتیکومادرید تمایل فراوانی برای انتقال به بارسلونا دارد.

گریزمان در تمرینات اتلتیکومادرید شرکت نمی کند

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از ورزش سه: شرایط برای انتقال گریزمان به بارسلونا پیچیده شده و بیانیه دیروز باشگاه اتلتیکومادرید شرایط را دشوار ساخته است. باشگاه اتلتیکومادرید مذاکره بارسلونا با گریزمان در اواخر فصل را بی احترامی به این تیم دانسته و از ستاره فرانسوی خود خواسته در تمرینات پیش فصل روخی بلانکوس شرکت کند.

 

اما نشریه مارکا ساعتی قبل مدعی شد گریزمان به باشگاه اتلتیکومادرید اطلاع داده علاقه ای به شرکت در تمرینات پیش فصل ندارد و از رفتار آنها ناامید شده است. البته مدیران اتلتیکو به گریزمان وعده داده اند برای جدایی به وی کمک خواهند کرد.

 

این در حالیست که مشکلات اتلتیکومادرید با بارسلونا پابرجاست و مدیران این تیم قصد دارند از بارسلونا به دلیل مذاکره در وقت غیرقانونی شکایت کنند.

 

گریزمان علاقه داشت با حالت دوستانه از اتلتیکومادرید جدا شود اما حالا از مدیران این باشگاه خواسته سریعا شرایط انتقال او به بارسلونا را فراهم کنند. هفته آینده بند آزادسازی 120 میلیون یورویی فعال می شود اما بارسا امیدوار است با مذاکره قادر به خرید ستاره فرانسوی باشد و اگر این اتفاق رخ نداد، چاره ای جز پرداخت بند آزادسازی باقی نخواهد ماند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied