شمانیوز
شما نیوز

نامجومطلق:

انتخاب زرینچه یعنی یک اتفاق خوب برای استقلال

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: دلم می‌خواهد جواد زرینچه در سمت جدیدش منشأ خدمت و موفقیت شود.

انتخاب زرینچه یعنی یک اتفاق خوب برای استقلال

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از خبرورزشی: مجید نامجومطلق و جواد زرینچه زوجی فراموش نشدنی در استقلال و تیم ملی بوده‌اند. حالا یکی از این آنها دوباره به استقلال برگشته و سرپرست شده است. بازگشت زرینچه بهانه‌ای شد برای گفت‌وگویی کوتاه با نامجومطلق.

* همبازی شما که استقلالی‌ها خاطرات خیلی زیادی از او دارند سرپرست شد. انتخاب زرینچه را چطور می‌بینید؟

جواد از خانواده استقلال است. کاپیتان تیم بوده و فوتبال را می‌شناسد. انتخاب زرینچه یعنی یک اتفاق خوب برای استقلال. در فوتبال امروز علاوه بر مربیگری، برای سرپرستی هم به سمت جوانگرایی رفته‌اند. در پرسپولیس هم می‌بینید که آقای خلیلی را آورده‌اند. من به شخصه معتقدم آوردن زرینچه حرکت بسیار خوب و مثبتی بود.

* ۸ سال قبل که زرینچه عضو هیئت مدیره شد، شما تأکید داشتید نباید چنین پستی را می‌پذیرفت!

بحث سرپرستی با عضویت در هیئت مدیره کاملاً متفاوت است. سرپرست اصل کارش کنار زمین است و با بازیکنان و مربیان رابطه مستمر دارد به همین خاطر وجود یک آدم فوتبالی و فنی در این پست بسیار مهم و درست محسوب می‌شود. خب آقاجواد هم این شاخص‌ها را دارد بنابراین به عنوان سرپست گزینه‌ای بسیار مناسب محسوب می‌شود.

* با آمدن زرینچه، عده‌ای امیدوارند زوج به یادماندنی او را هم به عنوان دستیار استراماچونی روی نیمکت این تیم ببینند. آیا این اتفاق رخ می‌دهد؟

وقوع چنین اتفاقاتی دست خداست. من عاشق استقلال و مربیگری هستم، ولی در عین حال اصول خودم را دارم. در مورد دستیاری استراماچونی اولاً که تا به حال چنین پیشنهادی مطرح نشده است و در ثانی تا قبل از این تأکید داشتم دلم نمی‌خواهد دستیار شوم، ولی حالا نمی‌دانم چه اتفاقاتی می‌افتد و باید در شرایط قرار داشت تا تصمیم گرفت. قدر مسلم این که من چه باشم و چه نباشم، برای استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم. دلم می‌خواهد جواد زرینچه نیز در سمت جدیدش منشأ خدمت و موفقیت شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied