شمانیوز
شما نیوز

دیدار جالب پروین با سرمربی جدید پرسپولیس !

در ویدویی که ملاحظه می کنید همه چیز در بی نظم ترین حالت ممکن برگزار شده است؛ از سر و صدای بی وقفه عکاسان زحمتکش که به دنبال تهیه سوژه های تصویری هستند تا اهدای بی سر و ته پیراهن کالدرون به علی پروین.

دیدار جالب پروین با سرمربی جدید پرسپولیس !
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی : هدف پیشکسوتان پرسپولیس برای دیدار با گابریل کالدرون سرمربی جدید این تیم بی گمان خیر است. پیشکسوتان هر باشگاهی به ویژه استقلال و پرسپولیس می توانند همیشه کنار تیم باشند و نقش بازوی فعال و روحیه بخش را ایفا کنند اما بی تردید ما یک مشکل بزرگ و به ظاهر حل نشدنی در فوتبال ایران داریم؛


متاسفانه در برگزاری جلسه های رسمی، مراسم ها، جشن ها و آیین های مختلف همیشه دچار نقضان می شویم.
نمونه اش همین حضور آقای کالدرون در دیدار با علی پروین است. در ویدویی که ملاحظه می کنید همه چیز در بی نظم ترین حالت ممکن برگزار شده است؛ از سر و صدای بی وقفه عکاسان زحمتکش که به دنبال تهیه سوژه های تصویری هستند تا اهدای بی سر و ته پیراهن کالدرون به علی پروین.


سرمربی آرژانتینی این صحنه ها را می بیند و خیلی ریز می خندد. میان افراد حاضر در جلسه، کسی زبان انگلیسی نمی داند و کالدرون هم مات و مبهوت به این و آن نگاه می کند. پروین کمی مغذب است و دوستی که همیشه همراه اوست، خیلی تلاش می کند تا همه چیز خوب برگزار شود اما بی گمان او که تخصصی در این کارها ندارد.

 

دیدار خبرساز پروین و کالدرون در یک مراسم عجیب!


کالدرون برای واپسسین مرتبه در لیگ قطر مربیگری کرده است؛ او در عکسی که اینجا منتشر کرده ایم در چنین اتمسفری حضور داشت. با این افراد کار می کرد و عکس می گرفت. در محیطی که نظم و ترتیب حرف اول را می زد.

شما را توجه می دهیم به این نکته مهم که چند روز پیش در تمرین استقلال هم سرمربی ایتالیایی این تیم، صحنه هایی از هجوم تماشاگران را به داخل زمین دید. او حرفی نزد و اعتراض هم نکرد اما واضح است که سرمربی اسبق اینتر میلان توقعی به مراتب بیشتر از اینها از فوتبال ایران دارد.

ما فوتبال «های کلاس» و درجه یک نداریم اما می توانیم روش های متمدنانه تری را در برخورد و رفتار با مربیان خارجی داشته باشیم. اگر هم این کاره نیستیم لااقل می توانیم کمی حفظ ظاهر کنیم؛ ما که در تظاهر تخصص داریم، این طور نیست؟!

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied