شمانیوز
شما نیوز

نقل و انتقالات این فصل در انتظار بک بمب !

از شانزده خرداد تا امروز که دقیقا یک ماه از شروع رسمی فصل نقل‌وانتقالات می‌گذرد فقط 3 ستاره تیم‌شان را عوض کردند.

نقل و انتقالات این فصل در انتظار بک بمب !
به گزارش شمانیوز به نقل از نود، کمتر سابقه داشته که تا این مقطع از زمان نقل‌وانتقالات، فقط سه ستاره جابجا شوند. تا این لحظه فقط مهدی رحمتی، محمدرضا حسینی و رشید مظاهری ستاره‌هایی بودند که با تغییر باشگاه‌شان، همه را شگفت‌زده کردند. در حالی که معمولا زمان نقل‌وانتقالات فرصتی برای بمب ترکاندن مدیرها و چهره شدن ستاره‌ها بود. ستاره‌هایی که برای تیتر یک شدن، حتی چندین مرتبه در زمان نقل‌وانتقالات تیم‌شان را عوض می‌کردند.

 

در نیم فصل قبلی، منشا چهره نقل‌وانتقالات بود و از قرمز به آبی رنگ عوض کرد. همچنین خلعتبری هم بعد از سپری کردن یک نیم‌فصل رویایی در پدیده، به تیم سابقش یعنی ذوب‌آهن برگشته بود و اکبر ایمانی و ساسان انصاری هم تراکتوری شده بودند. در شروع لیگ هجدهم یعنی دقیقا یک سال پیش هم چندین جابجایی بزرگ صورت گرفته بود که همه را غافلگیر کرد. سروش رفیعی و مهدی ترابی پرسپولیسی شده بودند و مرتضی تبریزی و علی کریمی هم بعد از کلی حاشیه، به پیراهن استقلال رسیدند. کی‌روش و ایران‌پوریان خریدهای چشم‌نواز قلعه‌نویی بودند و عجیب‌ترین خریدها هم در تبریز صورت گرفت که سه کاپیتان تیم ملی یعنی شجاعی، دژاگه و حاج‌صفی به تراکتور پیوستند.

 

فصل قبل از آن‌ هم از خریدهای جنجالی پر بود. منصوریان با خرید مجتبی جباری، پژمان منتظری، سرور جپاروف، داریوش شجاعیان و مهدی قائدی همه نگاه‌ها را به استقلال جلب کرد. پرسپولیس هم با خرید شجاع خلیل‌زاده، بشار رسن، احمد نوراللهی و گادوین منشا هوادارانش را راضی کرد. در آن مقطع آندو تیموریان هم راهی ماشین‌سازی شده بود.

 

برخلاف فصل‌های اخیر اما در این فصل فعلا خریدها مطابق انتظار پیش رفت و به جز رحمتی، حسینی و مظاهری هیچ ستاره‌ای جابجا نشد. البته ستاره‌هایی مانند پاتوسی، کی‌روش، طارمی، دژاگه، امیری و کاوه شاید در این چند روز همه نگاه‌ها را به خود جلب کنند. 

14001

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied