شمانیوز
شما نیوز

نعمتی : سرباز پرسپولیس و کالدرون هستم

سیامک نعمتی به خبرورزشی گفت: فصل گذشته همه می‌خواستند پرسپولیس را مغلوب کنند، اما زورشان نرسید.

نعمتی : سرباز پرسپولیس و کالدرون هستم
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی ، تمرینات تیم پرسپولیس با هدایت گابریل کالدرون انجام می‌شود. کالدرون که با حفظ دستیار‌های ایرانی برانکو، توانسته شناخت خوبی نسبت به بازیکنان و فضای تیم به دست آورد، در تمرینات اخیر شکل مورد نظر خود برای پرسپولیس را به وجود آورده و پست‌های جدیدی را برای بازیکنانی، چون سیامک نعمتی در نظر گرفته است. نعمتی که در چند بازی زیر نظر برانکو دفاع راست بازی کرد، در تمرینات اولیه گابریل کالدرون نیز در این پست حضور داشته و به نظر می‌رسد با توجه به تعدد هافبک، کالدرون قصد دارد از این بازیکن در پست دفاعی بهره ببرد. نعمتی که در لیگ هجدهم آچار فرانسه برانکو بود، در تمرینات عملکرد خوبی داشته و باید دید تصمیم کالدرون درباره اش چه خواهد بود. نکته جالب این که نعمتی در حالی به دفاع راست تبدیل شده که حسین ماهینی و مهدی شیری دو دفاع راست تخصصی پرسپولیس هستند، اما سرمربی آرژانتینی ترجیح داده تا نعمتی را نیز دفاع راست کند. در همین ارتباط بد ندیدیم دقایقی با سیامک نعمتی صحبت کنیم. 

* شنیدیم در تیم کالدرون دفاع راست شدی؟
ما در فصل بدنسازی به سر می‌بریم. هنوز چیزی مشخص نیست. در تمرینات هم کمی فوتبال بازی می‌کنیم و... 

* مشکلی برای بازی در دفاع راست نداری؟
برای من فرقی نمی‌کند. من سرباز پرسپولیس هستم و در هر پستی آقای کالدرون سرمربی تیم تشخیص بدهد بازی می‌کنم. البته ما در دفاع راست بازیکنان خوبی داریم و مشکلی در این پست نداریم. 

* ولی پست اصلی تو هافبک راست و چپ است، اما در دو فصل اخیر آچار فرانسه تیم بودی.
آچار فرانسه نیستم، اما هر جایی سرمربی تشخیص بدهد بازی می‌کنم. البته ما مدافعان راست خوبی در تیم داریم و مشکلی در این پست نداریم. 

* کار کردن با گابریل کالدرون چطور است؟
یک مربی حرفه‌ای که به نظم و انضباط اهمیت زیادی می‌دهد. از آن گذشته پا به پای بچه‌ها می‌دود و تمرین می‌کند. انرژی زیادی می‌گذارد و آمادگی بدنی فوق العاده‌ای دارد. 

* پرسپولیس با این مربی هم می‌تواند افتخارات گذشته را تکرار کند؟
ان‌شا‌الله این اتفاق می‌افتد. ما همه تلاش می‌کنیم در لیگ نوزدهم قهرمانی خود را تکرار کنیم هر چند کار بسیار سختی داریم. 

* سیدجلال حسینی هم گفته فصل آینده سخت‌ترین فصل شماست.
حق با آقاسیدجلال است. فصل گذشته شما دیدید همه می‌خواستند پرسپولیس را مغلوب کنند، اما زورشان نرسید. امسال هم قطعاً همه می‌خواهند پرسپولیس را پایین بکشند، اما ما هم پرسپولیس هستیم. بیشتر از همه تیم‌ها هوادار داریم و به پشتوانه همین هواداران فقط برای قهرمانی می‌جنگیم. 

* سیامک نعمتی در دو سال گذشته عملکرد خوبی در پرسپولیس داشت و خیلی‌ها معتقدند باید به تیم ملی دعوت می‌شد. حالا که ویلموتس سرمربی تیم ملی شده به دعوت شدن فکر می‌کنی؟
بله، چراکه نه! من امسال هدف مشخصی دارم و می‌خواهم با درخشش در پرسپولیس به پیراهن تیم ملی هم برسم. می‌دانم آقای ویلموتس همه بازی‌های لیگ را با دقت تماشا می‌کند و امیدوارم بتوانم نظر مثبت او را جلب کنم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied