شمانیوز
شما نیوز

کاپیتان پرسپولیس مشخص شد + جزئیات

کاپیتان با تجربه سرخپوشان در لیگ نوزدهم کاپیتان این تیم خواهد بود.

کاپیتان پرسپولیس مشخص شد + جزئیات

به گزارش شمانیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران ، سید جلال حسینی، مدافع و کاپیتان ۳۷ ساله تیم فوتبال پرسپولیس که با قهرمانی سرخپوشان در لیگ هجدهم، هفتمین قهرمانی خود را کسب کرد، در لیگ برتر جاودانه شد و امیدوارست در لیگ نوزدهم نیز به هشتمین قهرمانی خود در لیگ برسد.

جلال حسینی سابقه بازی در تیم‌های ملوان بندرانزلی، سایپا تهران، سپاهان اصفهان، پرسپولیس تهران، نفت تهران را دارد و در زمانی به عنوان بازیکن لژیونر در الاهلی قطر حضور داشت و در این مدت جام‌های بسیاری بدست آورد و در چند سال گذشته نیز مهره ثاتیرگذار سرخپوشان محسوب می‌شد.

سید جلال حسینی رکورد ویژه قهرمانی با ۳ تیم در لیگ برتر را ثبت کرده است و پیش از این هیچ کدام از ستارگان فوتبال کشورمان ۳ قهرمانی متفاوت با ۳ تیم مختلف در لیگ برتر نداشته اند، البته در مجموع لیگ برتر با لیگ‌های قبل از ادوار لیگ برتر نفراتی، چون مهدی هاشمی نسب، محمود کلهر و احمد مومن زاده با ۳ تیم مختلف ۳ بار قهرمان شده اند، اما حسینی با قهرمانی سرخپوشان در لیگ هجدهم، هفتمین قهرمانی خود را کسب کرد که رکورد فوق العاده است.

البته پس از حضور گابریل کالدرون در تیم فوتبال پرسپولیس تهران، خبری منتشر شد که برخی بازیکنان با تجربه پرسپولیس در لیست مازاد سرمربی آرژانتینی هستند و باید از تیم بروند که این مربی در حاشیه تمرین سرخپوشان در گفتگو با رسانه‌ها این خبر را تکذیب کرد.  

طبق اعلام منابع آگاه سید جلال حسینی، مدافع با تجربه سرخپوشان در لیگ نوزدهم کاپیتان این تیم خواهد بود و به همراه خلیل زاده زوج دفاعی این تیم را تشکیل خواهند داد.

درحال حاضر و در تیم کالدرون، سید جلال حسینی، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، محمد نادری و محسن ربیع خواه بازیکنانی هستند که می‌توانند برای پرسپولیس در پست دفاع وسط بازی کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied