شمانیوز
شما نیوز

جزئیات تمدید قرارداد بشار رسن با پرسپولیس

پرسپولیسی‌ها در حال تلاش هستند تا بشار رسن، هافبک جوان عراقی خود را حفظ کنند.

جزئیات تمدید قرارداد بشار رسن با پرسپولیس

به گزارش شمانیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران ، وضعیت بشار رسن، هافبک جوان تیم فوتبال پرسپولیس تهران برای حضور در جمع سرخپوشان مشخص نیست و هرچند علاقه‌مند است در پرسپولیس بماند، اما ابتدا طلب ۴۰ درصدی از قرارداد سال گذشته اش را می‌خواهد تا برای حضور در لیگ نوزدهم قراردادش را قطعی کند.

او که چندی پیش دچار مصدومیت شدیدی شد و کتف خود را به تیغ جراحان سپرد، برای ادامه روند درمانی به قطر رفته قرار است تا ۱۲ - ۱۳ روز دیگر به تهران بیاید تا ملاقاتی نیز با مدیران پرسپولیس داشته باشد تا در این تیم بماند.

وی که درخشش خوبی در رده باشگاهی و ملی داشت و در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ نیز برای عراق بازی‌های خوبی انجام داد، اعلام کرد، در صورتیکه مطالباتش را بگیرد در پرسپولیس خواهد ماند و مشکلی از این بابت ندارد.

گفته می‌شود مدیر برنامه‌های رسن، برای تمدید قرارداد ابتدا از ۵۰۰ هزار دلار صحبت کرد،   اما مدیران پرسپولیس این پیشنهاد را نپذیرفتند و مدیران تیم سرخپوش ۲۵۰ هزار دلار پیشنهاد داده، اما بشار رسن و مدیربرنامه او حداقل ۳۵۰ هزار دلار می‌خواهند و دلیل قطعی نشدن قرارداد نیز این موضوع است.

البته بشار که پیشنهاداتی هم دارد، تخفیفاتی به پرسپولیسی‌ها داده تا در این تیم ماندنی شود، اما شاید با حضور فرشاد احمدزاده و سروش رفیعی، کالدرون احتیاجی به بشار نداشته باشد که این موضوع تا پایان هفته مشخص خواهد شد.

در پایان لازم به ذکر است، اگر بشار در پرسپولیس بماند و لیگ برتر هم از ۱۰ مرداد طبق برنامه قبلی آغاز شود، او به دلیل حضور در مسابقات غرب آسیا که ۲ آگوست (۱۱ مرداد) شروع می‌شود، چند بازی نخست لیگ را از دست خواهد داد.  

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied