شمانیوز
شما نیوز

پوگبا با 150 میلیون یورو به رئال مادرید می رود

روزنامه اکیپ خبر داده است که مسئولان رئال‌مادرید احتمالاً با چکی به ارزش ۱۵۰ میلیون یورو به سراغ منچستریونایتد بروند و پل پوگبا را آزاد کنند.

پوگبا با 150 میلیون یورو به رئال مادرید می رود
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی ، بعد از ادن آزار، فرلان مندی و لوکا یوویچ، زین‌الدین زیدان هنوز سیر نشده و بازیکنان دیگری برای تیمش می‌خواهد؛ سرمربی این روز‌های رئال که در بازگشت به مادرید متوجه شد این تیم نیاز به بازسازی دارد حالا دندان تیز کرده تا هرطور شده بازیکن دیگری را برای رئال‌مادرید بخرد؛ اگرچه عنوان شده بود رئال‌مادرید تمام تلاشش را می‌کند تا همین تابستان کیلیان امباپه را به برنابئو بیاورد ولی ذهن زیدان فعلاً درگیر کیلیان نیست؛ او می‌خواهد هموطن مشترک‌شان با کیلیان، یعنی پل پوگبا به رئال‌مادرید بیاید. زیدان آنقدر برای داشتن این بازیکن فرانسوی بی‌قراری می‌کند که به مسئولان رئال‌مادرید پیشنهاد داده تمام قدرت‌شان را در این پرونده به کار بگیرند تا روز سه‌شنبه همه چیز نهایی شود و آن‌ها بتوانند پل را به همراه رئال‌مادرید به تور پیش فصل در آمریکا ببرند. مشکل، اما اینجاست که مسئولان منچستریونایتد هم پایشان را در یک کفش کرده‌اند و می‌خواهند این هافبک گران‌قیمت را هرطور شده با خودشان به تور استرالیا ببرند؛ حالا جنگ اول از همینجا شروع شده؛ اینکه پل به همراه یونایتد‌ها به استرالیا سفر می‌کند یا خیر؟ اگر نرود دو معنی بسیار ویژه دارد: اول اینکه برای ترک یونایتد اصرار دارد و دیگر اینکه باید منتظر جریمه سنگین از سوی باشگاه باشد، چون هنوز دو سالی از اتمام قراردادش با این باشگاه باقی‌مانده است. 
البته در این بین مینو رایولا، مدیربرنامه‌های هلندی-ایتالیایی پل پوگبا سعی کرده تنش‌های به وجود آمده را کمی خنثی کند؛ او در گفت‌وگوی با که با «تایم» داشته گفته «به سختی روی پرونده پوگبا کار می‌کند» تا از مشکلات ثانویه جلوگیری کند. او گفته پیشنهاداتی دارد که می‌تواند به نفع طرفین باشد. 

۸۰ میلیون یورو به علاوه یک بازیکن
پیشنهادی که رایولا از آن صحبت می‌کند پیشنهاد اولیه مادریدی‌ها به منچستریونایتد است؛ فلورنتینو پرس به مسئولان باشگاه یونایتد پیشنهاد داده آن‌ها ۸۰ میلیون یورو به علاوه گرت بیل را می‌دهند و پل پوگبا را به مادرید می‌برند. گرت بیل از مدت‌ها قبل مورد توجه باشگاه یونایتد بوده و حالا پرس از این فرصت می‌خواهد استفاده کند تا با یک تیر دو نشان بزند؛ اول اینکه بازیکن محبوب زیدان را بگیرد و دوم اینکه بازیکن منفور زیدان را رد کند! مشکل، اما اینجا است که یونایتدی‌ها می‌گویند دستمزد گرت بیل بسیار بالاست و فعلاً علاقه‌ای به جذب او ندارند. از سوی دیگر گرت بیل هم که حاضر نیست دستمزدش را کاهش دهد می‌گوید فعلاً جایش در رئال‌مادرید راحت است و از این پیشنهاد استقبالی نکرده است. 

فقط مانده رئال‌مادرید
با وجود اینکه منچستریونایتد تلاش کرده پیشنهادات رسیده برای پوگبا را رد کند ولی هنوز هم نمی‌تواند از دست رئال‌مادرید رها شود؛ پیش از رئال، پوگبا از سوی یوونتوس هم پیشنهاد داشت ولی بعد از اینکه مذاکرات طولانی شد یوونتوس وقت را هدر نداد و رفت آدرین ربیو را به عنوان هافبک مد نظرش خریداری کرد. حالا که یوونتوس از دور خارج شده فقط مانده رئال‌مادرید؛ همان باشگاهی که البته خود پوگبا هم تمایل زیادی برای پیوستنش نشان داده است. رئال و زیدان سه سال پیش در جریان سال ۲۰۱۶ هم پل پوگبا را می‌خواستند ولی در آن زمان رابطه مینو رایولا و فلورنیتنو پرس آنقدر شکرآب بود که او تصمیم گرفت به جای رئال، پوگبا را دوباره به منچستریونایند برگرداند. حالا، اما شرایط فرق کرده، چون نه تنها رئالی‌ها با مینو رایولا رابطه‌شان حسنه شده بلکه خود پوگبا هم حاضر شد برای خوب پیش رفتن جریان مذاکرات دستمزدش را کاهش دهد. 

۱۵۰ میلیون یورو برای پوگبا؟
حالا که این اتفاقات کنار هم چیده شده روزنامه اکیپ خبر داده است که مسئولان رئال‌مادرید احتمالاً با چکی به ارزش ۱۵۰ میلیون یورو به سراغ منچستریونایتد بروند و پل پوگبا را آزاد کنند. یونایتد این بازیکن را در سال ۲۰۱۶ با رقم ۱۰۵ میلیون یورو خریداری کرده و حالا می‌خواهد از فروشش سود خوبی به دست بیاورد. به همین خاطر است که به نظر می‌رسد با رقم ۱۵۰ میلیون یورو توافق کند و در روز‌های آینده پوگبا هم به عنوان یکی دیگر از بازیکنان نسل کهکشانی‌های ۳ وارد مادرید شود. این بازیکن البته در همین تابستان چندبار علاقه اش برای رفتن از یونایتد را فاش کرده است. «الان زمانش رسیده تا چالش جدیدتری را تجربه کنم». مینو رایولا هم از طرفی می‌گوید: «همه از علاقه رئال‌مادرید برای جذب پوگبا آگاه هستند». البته رایولا نمی‌خواهد همه چیز را هم تمام شده بداند؛ او با وجود نام بردن از رئال‌مادرید هنوز نمی‌خواهد مقصد نهایی موکلش را لو بدهد. «زمان نقل و انتقالات من هرگز استراتژی‌ام را فاش نمی‌کنم. قرار نیست اسم باشگاه‌هایی که بازیکنانم را می‌خواهند فاش کنم؛ این چیزی نیست که موکلانم از شنیدنش خوشحال باشند». با وجود این صحبت‌ها، اما به نظر می‌رسد پرونده انتقال پوگبا به رئال‌مادرید وارد فاز نهایی شده و یکی، دو روز آینده، روز سرنوشت‌سازی درباره نهایی یا عدم نهایی شدن این انتقال خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied