شمانیوز
شما نیوز

خط قرمز کالدرون روی چند نام از بازیکن ها

باشگاه پرسپولیس باید برای وارد کردن نام بازیکنان جدیدش به لیست، قرارداد چند فوتبالیست تیمش را فسخ کند.

خط قرمز کالدرون روی چند نام از بازیکن ها

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران: پرسپولیسی‌ها که درصدد حفظ بازیکنان گذشته شان هستند و در کنار آن می‌خواهند فوتبالیست‌های جدیدی را جذب کنند، با چالش جای خالی در لیست تیم شان روبرو هستند و در صورتی که بخواهند بازیکن جدیدی را جذب، باید فوتبالیست دیگری را از لیست خود خارج کنند.

در حال حاضر علیرضا بیرانوند، بوژیدار رادوشوویچ، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، امید عالیشاه، حسین ماهینی، کمال کامیابی‌نیا، محمد انصاری، احمد نوراللهی، محسن ربیع خواه، شایان مصلح، مهدی شیری، مهدی شریفی، مهدی ترابی، سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده، سیامک نعمتی و علی علیپور ۱۸ بازیکن بزرگسال پرسپولیس برای لیگ نوزدهم محسوب می‌شوند که با حضور کنعانی زادگان و یک بازیکن خارجی، تا این لحظه باید ۲ فوتبالیست از تیم سرخپوش جدا شوند.

البته در کنار این بازیکنان آدام همتی، بشار رسن، محمد امین اسدی، حمید طاهرخانی، سعید حسین‌پور، احسان حسینی و ... سهمیه‌های زیر ۲۵ و ۲۳ سال محسوب می‌شوند که باید دید آیا گابریل کالدرون به این بازیکنان احتیاج خواهد داشت یا اینکه با آزاد بودن آن‌ها و رفتن به تیم دیگری موافقت خواهد کرد.

رضا شکاری که با سرخپوشان به توافق رسیده و به زودی قراردادش را امضا می‌کند، سهمیه بزرگسال نیست و در سهمیه زیر ۲۳ سال جای دارد، اما بازیکن دیگری که پرسپولیس به جز کنعانی زادگان درصدد جذب آن است، سهمیه بزرگسال محسوب می‌شود و به همین دلیل سرخپوشان باید فوتبالیست دیگری را از لیست خود خارج کنند تا نام بازیکن جدید وارد لیست شود.

وحید امیری و یک مهاجم خارجی دیگر مدنظر پرسپولیسی‌ها هستند و در صورتی که بخواهند پیراهن این تیم را برتن کنند، باید دیگر بازیکنان جدا شوند.

شنیده می‌شود کالدرون ۲ بازیکن با تجربه پرسپولیسی‌ها را نمی‌خواهد و هرچند باشگاه پرسپولیس این خبر را تکذیب کرده، اما باید دید با آمدن ستاره‌های جدید به پرسپولیس، چه بازیکنانی از این تیم جدا خواهند شد.

لازم به ذکر است، به احتمال زیاد کالدرون فردا سه شنبه دیداری با ایرج عرب، مدیرعامل پرسپولیس خواهد داشت تا اسامی بازیکنانی که قرار نیست در پرسپولیس بمانند را به صورت کتبی اعلام کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied