شمانیوز
شما نیوز

دلیل اصلی غیبت کی‌روش در سپاهان مشخص شد

ولادیمیر کومان که با سپاهانی‎ها برای تمدید قراردادش به توافق رسیده، از امروز به تمرینات این تیم ملحق می‌‎شود.

دلیل اصلی غیبت کی‌روش در سپاهان مشخص شد
به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از خبرورزشی: فولادیمیر کومان که در روز‌های گذشته مذاکرات فشرده‎ای با مدیران باشگاه سپاهان داشت، در نهایت برای تمدید قرارداد خود با این باشگاه به توافق رسید.

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این بازیکن امروز (سه‌شنبه) رسما قراردادش را برای یک فصل دیگر تمدید می‌کند. کومان قرار است پس از بستن قرارداد از امروز به تمرینات سپاهان در کردان کرج ملحق شود.

خبر دیگر از سپاهان اینکه، در حالی که هنوز وضعیت کی‌روش استنلی با سپاهان مشخص نشده شنیده می‌شود این بازیکن برای ادامه حضور در سپاهان ابراز علاقه کرده و یکی، دو روز دیگر به ایران می‌آید تا قراردادش را تمدید کند.

از طرفی دلیل اصلی غیبت طولانی کی‌روش برای تمدید قرارداد و حضور در ایران این است که این بازیکن قرار است تا چند روز دیگر صاحب فرزند شود و به همین دلیل از مسئولان باشگاه فرصت خواسته تا دیرتر به ایران برگردد. با این شرایط به نظر می‌رسد حضور کی‌روش در سپاهان قطعی است.

همچنین خبر دیگر از سپاهان اینکه، مسئولان این باشگاه در پی جذب یک بازیکن خارجی چند پُسته هستند. این در شرایطی است که طبق قانون سپاهان فقط می‌تواند یک بازیکن خارجی آسیایی جذب کند. مذاکرات با این بازیکن آغاز شده و طی روز‌های آتی حضور این بازیکن در سپاهان نهایی می‌شود.

گفتنی است که پرونده نقل‌وانتقالات تیم فوتبال سپاهان با جذب سه بازیکن بسته خواهد شد

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied