شمانیوز
شما نیوز

دروازه بان پرسپولیس ماندنی شد

دروازه‌بان کروات پرسپولیس علیرغم صحبت‌های روز گذشته کالدرون، با نظر باشگاه به کار خود با تیم ادامه خواهد داد.

دروازه بان پرسپولیس ماندنی شد

به گزارش شمانیوز به نقل از "ورزش سه"، بوژیدار رادوشوویچ دروازه‌بان کروات روز گذشته جلسه عجیبی با گابریل کالدرون در تمرینات تیم داشت. در حاشیه تمرین، سرمربی آرژانتینی او را به جلسه‌ای فراخواند که نتیجه آن این جمله بود که نسبت به او اعلام عدم نیاز شد.


با این حال رادوشوویچ امروز صبح در شرایطی در تمرینات حضور یافت که باشگاه در گفتگویی با کالدرون به سرمربی تیمش اعلام کرده با توجه به تمدید قرارداد دوساله و توافق با این دروازه‌بان برای ادامه حضور، در شرایط فعلی امکان جدایی او وجود ندارد.


مطمئنا در صورت مذاکره برای جدایی رادوشوویچ، باشگاه باید خسارتی به این دروازه بان کروات می‌داد که در این مقطع شرایط را برای آنها سخت‌تر می‌کرد و بر این اساس آنها از سرمربی تیم درخواست کرده‌اند با عبور از این تصمیم در حال حاضر، به دنبال راهکاری برای این قضیه خواهند بود.


این در حالیست که همچنان سرنوشت ادامه همکاری علیرضا بیرانوند نیز با پرسپولیس نامشخص است و گلر شماره یک و ملی‌پوش پرسپولیس نیز در شرایطی به تمرینات آماده سازی برگشته که اعلام کرده در صورت دستیابی به پیشنهاد لازم، شرایط جدایی خود و حضور در فوتبال اروپا را دنبال خواهد کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied